JoCCe Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Høhø! Sant det. Men ang fugledritt, så er det no skikkelig dritt, som kan bli svært så kostbart om det ikke blir tatt med engang! Er bil lakkerer, og har fått inn noen syre skada biler, de må slipes helt ned til reint stål, grunnes med ep grunning før slipefyller, og enda da, kan syra blø gjennom lakken. Fikk fugledritt på SIA av forskjærmen, UNDER lista! fårstå det den som kan! tok det bort 5 minutter etter den kom, og det ble merke! men heldigvis så fersk lakk at den "helbreda" seg selv etter noen dager. Man kan klare og slipe og polere opp slik "tæring" om det ikke har gått for langt! ;D
lorve Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Har vert plaga med måsedrit på bilen nesten annenhver dag når jeg var ferdig på skolen, og det var ALLTID! min bil blandt ca 10 andre som var parkert ved siden av. Heldigvis hadde ikke skiten laga merke i lakken noen av gangene. Lurer på om at nokren farger er mer attraktive å drite på en andre? Min er i iallefall svart! Nå kjører jeg med paintball i bilen i tilfelle noen skulle prøve seg!
Mr E30 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 min er å svart fikk en dritt på bilen i stad!! jævla måker!!
Dr_S Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Vær jævlig forsiktig med å vaske bilen i stekende sol! Kjenner to stk som har fått knust frontrute pga kaldt vann mot glohett glass! Lakken skal også helst ikke være så varm at du brenner deg på den, når den skal vaskes/avfettes/poleres etc. Stå i skyggen og la lakken kjøle seg først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå