maartn Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Jeg må si at de bbs'ene også var utrolig pene på bilen. Bikker litt på hva jeg syntes var penest igrunn. Kanskje jeg er rar? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Sakt det før, og sier det igjen.. Sykt fin bil, fin farge, fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Vakkert mAZE! Fargen var utrolig pen på de to første bildene i tråden - og det gjorde seg med både felger og baklykter!Er det slik som på de første bildene den egentlig ser ut, eller? Ser du skriver fargen på de siste lyver en del.. Den er mer lik den fargen som er på de to første bildene enn de to siste ja. Synes nå faktisk det gjorde seg med andre nyrer og hvite blinkslys også jeg da. Ja og såklart de nye frontlyktene. Og til dere andre: Takker. maartn: Ja du er nok litt rar... hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Fin bil.. Mye finere med de croma nyrene ja.. De 10" felgene du har bak.. Har du spacere på den og hva er inpresset? Subber du hvis du har folk baki? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Fin bil.. Mye finere med de croma nyrene ja..De 10" felgene du har bak.. Har du spacere på den og hva er inpresset? Subber du hvis du har folk baki? Har ikke spacere på nei. Husker ikke innpresset i farten. Og folk baki er uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Ok. Så da kan det hende de subber hvis du en gang skulle være uheldig å ha et par stk i baksetet.. Håper jeg slipper å valsje hjulbuer på min for å få plass til 10" bak på min.. Jeg skal ikke ha det slik at det kansje subber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Blir aldri subben da evt. Skal aldri ha noen baki der uansett. Men ble da lovet at disse ikke skulle subbe, så regner med at om det hadde kommet to baki der så hadde den ikke subbet. Men det er noe jeg aldri finner ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Virkelig en vakker bil! Har alltid vært en av mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 De felgene gjorde seg virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Flott E30 M3 maZe. Fargen er veldig pen! Blir morsomt å se den på bimmers treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Jækla fin bil du har! Fikk litt lyst på e30 nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Satan!!! En slik SKAL jeg ha engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Pen m3!! Men gikk du fra sota til orginale frontlykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 Ja det gjorde jeg... Og disse er mye finere. Dessuten så hadde de andre lampene sprekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Vet det, irriterer meg litt at den er fjernet.. Og det er sikkert sveist igjen bak der, så får se om jeg kanskje får fatt i ett "nytt" panser til den og lakkerer opp det sammen med den lille rusten i motorrommet jeg skal fjerne. Det er litt steinsprut på panseret uansett, fire fem flekker.Mange som fjerner de bak også. Er noe av sjarmen det å ha disse på.. men men. enig med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå