mAZE Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ett par bilder av bremseskivene på bilen, dessverre litt dårlige pga lite lys i "verkstedet" mitt i går. Men det blir bedre bilder av bilen til helga om været holder seg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 for å være pirkete så er datoen i overskriften feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Pen bil du har:) Fant du ut hvorfor felgene først ikke passet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Datoen?? Er da rett den... Fant det ut ja, ellers hadde de jo ikke sittet på nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 rett nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 Bare noen bilder jeg knipset med Nokia N95: På det siste bildet har jeg da fått av skiltholderen foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Imponert over N95 bildene! Men du må få deg Silvervision i blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Tror jeg beholder de blinklysene jeg har, ihvertfall inntil videre. De er jo tross alt ny innkjøpt for sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Han mener jo bare pæra. Så du slipper å få den der eggeplomme-effekten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Ok, skjønner.. Ja den kan jo alltids la seg gjøre.. "eggeplomma" fulgte med glassene, så satte de bare på da.. Ett par nye pærer skulle nok la seg ordne. Er dette noe de har på en vanlig bensinstasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Jeg kjøpte mine på Clas Ohlson. Er det ikke det på CC Gjøvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Pene bilder Nokia N95 har sinnsykt god kvalitet på bildene og videoer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Jeg kjøpte mine på Clas Ohlson. Er det ikke det på CC Gjøvik? Stemmer det.. Har en kompis som jobber der, så da kan han ta tak i det. D.C.V: Nokia'n er overraskende bra ang bilder og video. Og alt det andre som ligger på telefonen. Men, det er forferdelig dårlig batterikapasitet på den.. Med litt ringen iløpet av en dag så er den strømtom! (Uten bruk av kamera og alt det andre stæshet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Da var flaps montert: Ble ikke dumt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Så jo veldig bra ut det!! Strøken bil Hvordan løste du problemet ang festing av flapsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå