2mMy Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 må vel prøve å ta turen dit i år og! =) kanskje få kjøpt hjelm og =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Uten hjelm blir du tross alt ikke sluppet ut på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hvordan blir det med tilskuere? Kan hende jeg ikke får kommet meg ut, vis ikke noen kan la meg sitte på fra Moss da. Men skal finne ut litt mer. Du slipper inn som "crew" asusual. Ta med kamera! Takk takk. Kamera skal snart bestilles håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Er det mulig å bare komme for å se, eller blir dette påvirket av forhåndspåmeldingen? Føler ikke at det er noe vits å trakte rundt på banen med 320n min.. Men kan jo være morsomt å se hva andre stiller med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Føler ikke at det er noe vits å trakte rundt på banen med 320n min Noe galt med den da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ikke noe galt med å kjøre en E30 320 på bane. Mer morsomt det enn en E46 320 faktisk! Jeg kan sikkert vise deg at den kan gå fort på bane og at den faktisk er morsom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Nå må folk snart skjønne at motor og understell ikke er et "must" for at man skal ha det gøy på bane.Dette treffet er vel som det i fjord,og ment for at alle skal kunne delta uten "å drite seg ut".Dette er et bra sted å begynne med i forhold til gatebil der man er kylling hvis man ikke har 300hk+++.Oppfordrer alle til å ta seg en tur å kjøre,og ha en trivelig dag der man kan få se hva banekjøring dreier seg om,og få prøvd ut bilen under kontrolerte former. Dette er jo en super mulighet for noob`s og drevene for den saks skyld. Det er ikke noen form for løp,kun pür morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 bare ett forslag til de som planlegger dette. kan dere lage en plakat i a4 format? enten som dere trykker opp, eller som vi kan printe ut. Så kan vi som vil teipe plakater i rutene og reklamere? har mange kamerater her i sarpsborg som gjerne reklamerer for dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 eneste stedet man merker at man ikke har motor er på langstrekkene! resten er jo bare svinger på rud! så der har man like gøy omtrent med 316 som med m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Det med stor motor og bra understell sitter tydeligvis langt inne fortsatt. Bare man føler bilen er i god stand, så vil jeg påstå at bilen man stiller med første gang på bane har minimal betydelig for moroa - man har det moro med det meste. Det er like greit å ta oppgraderingene etter å ha prøvd seg - da vet man mer hva man vil ha og hva man har behov for... motor, understell, bremser, dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Uten hjelm blir du tross alt ikke sluppet ut på banen. Er det utlån der borte? Er hjelmene til bil minde enn MChjelmer? Jeg kan ikke sitte rett opp og ned med MChjelm i min bil, er nok litt for høy Tenkte jeg skulle teste bilen på bane: Min 318Ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Bare se på Erland Volden som hadde Subaru Impreza WRX tidligere. men han ble frakjørt på banen av en E30 318is runde etter runde. Så da solgte han den bilen og kjøpte seg en E30 318is han også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Er det utlån der borte? Er hjelmene til bil minde enn MChjelmer? Jeg kan ikke sitte rett opp og ned med MChjelm i min bil, er nok litt for høy Tenkte jeg skulle teste bilen på bane: Min 318Ci Tja, du kan kutte litt av skalpen eller prøve en annen hjelm. MC-hjelm fungerer, men er ikke optimalt i bil. Du kan evt ta en tur til Gundersen Motorsport eller Kollevold for å teste en skikkelig hjelm der, de har sikkert noe som passer. Men nei, vi har ikke hjelmer til utlån eller leie. En hjelm skal egentlig være personlig, fordi hvis du har riktig størrelse skal polstringen inne i hjelmen forme seg etter hodefasongen din. Og når et annet hode kommer inni dn hjelmen, vil polstringen bli trykt mer sammen på noen steder, slik at hjelmen ikke sitter like jevnt over hodet ditt som før. Dette kan også føre til at hjelmen ikke sitter godt fast og dette blir et irritasjonsmoment, samt at trykket fra et evt sammenstøt ikke vil bli fordelt like jevnt over hodeskallen din. Og husk at hjernemassen har samme konsistens som youghurt (!), så du vil ikke at det skal bli for harde bevegelser der oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Er det utlån der borte? Er hjelmene til bil minde enn MChjelmer? Jeg kan ikke sitte rett opp og ned med MChjelm i min bil, er nok litt for høy Tenkte jeg skulle teste bilen på bane: Min 318Ci 318Ci går nok bra på Rudskogen det. Lett i fronten, så den er nok morsom å kjøre der. Er så mange som tror at man må ha noe skikkelig rått på bane, men som jeg sier: "Det kommer ALLTID en raskere bil." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Fekk lyst til å ta turen søstover mot rudskogen eg og Aldri prøvd å køyre på bane..kunne vrt morsomt å pørvd compacten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå