Gå til innhold

Min E28 528i<3 - Nye felger og skinninteriør s.6

rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

Si fra om du finner 40/60 da, har ikke funnet det ennå jeg.

Jeg har sett det en plass, men husker ikke hvor.

Legger ut innlegg her om jeg finner det!

Det er ikke lavt nok før bunnpanner og eksosanlegg er slitedeler. :D

Fått pakken i posten forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått og montert :) Nye pærer å greier :) Godt å slippe rive av seg fingra for å få på lysa :)

Takk skal du ha :)

Ingen problem det :)

Dimmer instrumentlampene på parklys, eller var det bare min bil som var spesiell? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenn alle Versuche zufriedenstellend verlaufen sind erfolgt die Prüfung durch den deutschen TÜV.

Jeg vil tro det betyr noe lignende: Ved alle forsendelser av understell følger det med godkjenningsbevis fra tyske TÜV.

Biltilsynet er nok så kjekke at de skal ha det på Norsk, men uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Utrolig fin bil! Synd med alle småfeilene =/ Selv skal jeg hente meg en E28 528i om en halvannen uke. Gleder meg! Og enig i å holde bilen original, med mindre modifikasjoner. Har hatt 2 stk E28 fra før, begge 520i. Hadde problem med kjølingen på den siste av dem. Der var ikke viskosekoblingen problemet, men luft i kjølesystemet og lite kjøleveske. Grunnen var lekkasje i en slange (åpenbart)

Men gratulerer med en utrolig fin bil! Btw, hvor mye gav du for bilen? Bilen jeg selv henter er også tilfeldigvis en 85-mod. Interresant å vite pris.. :lol:

Heh, svarer litt seint jeg, om det går greit :lol:

Gav 20 for den, egentlig endel for mye, men fikk beskjed om at den var tilnærmet strøken osv.

Har lurt på å selge den, men det blir til at jeg går i såpass tap at jeg gidder ikke. Er ikke akkurat mangel på 528i på autodb fortiden.

Regner med du har fått henta bilen din nå. Hvordan var den?

Henta en gammel og sliten 528i i Bodø nå i August faktisk. Så på en annen bil først, men det viste seg at den var ombygd fra en 520i, og ikke godkjent ombygd til 528i.

Men bilen er helt ok den, en del igjen å gjøre. Noe av det første jeg ordnet på bilen var faktisk kjølesystemet. Tok lang tid med mye styr, men fikk ut den gamle møkka og fylte på med ny kjøleveske. Holder temperaturen godt nå! Men er en god del jobb på bilen. En del rust også, da det er en 82' mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...