Simonix Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 hei. Har bygget mange baskasser til diverse biler. Har en 98 mod 320 E-46 sedan, Har ikke bygget noe enda men driver å tenker/planlegger. Ser at der som skiposen skulle vært sitter det en metallplate som ser punktsveiset ut. Noen som har noen ide om hvordan en skal få lyden inn i kupeen, vil ikke fjerne høytalere bak. Jeg tenkte båndpass med en stor port gjennom "skiposen" ved hjelp av hullsag. Alle tips og ideer mottas med takk javascript:emoticon(':roll:') Rolling Eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Den platen kan du bare banke ut. Slå rett på sveisene med hammer og skrujern feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Jeg og har samme problemet. Tenkte jeg skulle bore huller til bassreflekser i rattehylla. Men er litt skeptisk til å skjemme ut hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 jeg har tenkt og sette in bassrør i hatt hylla, men jeg og er skeptisk på og lage hull i hatthylla . men det kan se bra ut å høre bra ut.. men kjipt om man tar vekk bassrørene da:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Kan jo bare kjøpe en ny bkrukt hattehylle da. Er vel ikke så dyrt fra Koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå