Nilsen Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Ja, da ser det ut som min gamle e36 316i skal byttes inn, og min neste bimmer skal i hus i løpet av uka. Dette blir da en 1996 523i, med svart metallic lakk jeg har ringt på, og mest sannsynlig se og hente i løpet av uka. De små planene jeg har lagt meg allerede, hehe, er som følge: -Effektanlegg, når jeg først får seks under panseret vil jeg fremheve det litt -Xenon kit til høsten -Svart interiør, kanskje skinnseter hvis jeg får tak i det rimelig -tone rutene Kommer nok mer, pluss bilder snart.
Nilsen Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Ja da var det vel dags med en oppdatering Hentet bilen som planlagt, og har gjort litt med den. -Bestilt og montert effektanlegg fra anerkjente Remus, veldig fornøyd med det. -Fikk på carbon BMW emblem fram og bak. -Bestilt frontfanger og tåkelys fra Kerscher, E60 M5 look. -Bestilt kromlist for koffertlokk. -Tok ut den stygge nokia telefonen som var montert. -Tok vekk 523i merket på koffertlokket. -Bestilt skiltholdere fra bimmers.no -Bestilt diverse monteringsdeler for stereo fra bilradiospesialisten. Allerede innkjøpt er 2 forsterkere, en JBL Power series 1200, og en Sony 4 kanals 400, og 12" sub fra JBL.
Ad|oS Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Litt hjelp for enklere bildevisning Så bra ut dette her. Blir det noe senking også etterhvert, evnt nye lykter? Kommer nok til å bli en pen bil dette med ny frontfanger og en liten vask
Nilsen Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Takk Vel, syntes felgene var i minste laget, så mulig jeg river i 18 eller 19" felger neste sesong, og senker den så de ser bra ut med de på, men ikke før det. Nye lykter kommer til høsten når jeg har bruk for det, xenon fra GS planla jeg.
Nilsen Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 Da var framfangern ankommet, må vente på neste lønning før lakkering. Hentet også skiltplatene fra bimmers, må si de gjor seg veldig bra!
Nilsen Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Skrevet Juli 1, 2007 Liten update her Lakkeringstime avtalt i August etter ferien. Har bestilt nye lykter, svarte 2001 look fra koed. Har også bestilt mellompotte erstatning, pent ord for et stålrør, men vil altså se hva det gjør med lyden Satt på kromlist på koffertlokket.
Gunnleif Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Fin bil. Har selv en 523 i 2000 mod. Men et lite spørsmål (trør sikkert mangen på tærne nå ) De som monterer nytt eksosanlegg på e39, hvorfor skjærer dere ikke ut i støtfangeren slik att det blir slik som det er på Alpina? Alpina har dette stykket som skal til, slik at du får en fin kant. Det blir liksom mere renere bak synes jeg. Svensen eksos gjør slikt. Mvh Gunnleif
S.Arnesen Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 enig med gunnleif... blir mye mye pener når eksosen er integrert i fangeren... dette gjelder forsjåvidt alle typer syns jeg.... spesielt e-36. er lei av å se dtm potter henge en halvmeter under fangeren....
Haug530D Skrevet Juli 1, 2007 Skrevet Juli 1, 2007 Fin bil. Har selv en 523 i 2000 mod. Men et lite spørsmål (trør sikkert mangen på tærne nå ) De som monterer nytt eksosanlegg på e39, hvorfor skjærer dere ikke ut i støtfangeren slik att det blir slik som det er på Alpina?Alpina har dette stykket som skal til, slik at du får en fin kant. Det blir liksom mere renere bak synes jeg. Svensen eksos gjør slikt. Mvh Gunnleif Enig
Nilsen Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Det var en kjempe ide, det ser utrolig mye bedre ut. Må ordne det også da. Ellers så har jeg bestilt meg KN filter, takk til Ole-Magne som fant det for meg. Betalte 390,- for et sett med alt inkl. fra USA. Har også fått på de nye lyktene, skal si de gjorde seg godt. Ble en helt annen bil. Før: Etter: Ellers så har jeg bestilt meg mellompotte erstatning, fint ord for et rør, men men, får se hva det gjør med lyden. Vil ha mere bass. Bilradiospesialisten har knotet i 3 måneder med tingene jeg bestilte derifra, så venter nå i spenning på om de finner ut av det og får avgårde delene mine. Bestile sikringer og koblingsblokker og litt annet snacks.
Wildbill Skrevet August 13, 2007 Skrevet August 13, 2007 Hvilket sett med lykter er det du har montert? Kan du gi meg link til der du får tak i de? Er de Xenon, og går de gjennom EU kontroll? Mye spørsmål, men er nysjerrig... Veldig fin bil du har!
Nilsen Skrevet August 15, 2007 Forfatter Skrevet August 15, 2007 Dette er originale Hella lykter, facelift, med svart bakgrunn, men uten xenon, men kom med PIAA pærer og alt sånn så de lyser opp fint. Fikk de på koed.dk Og de var ikke spesielt dyre heller mener jeg, tror prisen var ca. 2000,- + avgifter. Og de tok ca. 30 minutter å montere. Veldig fornøyd med de. Så du kan prøve www.koed.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå