xibriz Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Ditt anstrengte forhold til koni kan du beholde for deg selv. De postene du linker til har visst demperne gått i stykker uten modifikasjoner, og det var ikke det jeg lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Hvis det noen gang skulle være andre som lurte på det samme, sendte jeg likegodt mail til KONI. De er tydeligvis våken nå "over there" Jeg skrev: Hellow. I have yellow koni on my 91-mod BMW e36 320i. I dontknow the part no. but these numbers are on my instruction: 1027 05 18 76. 301/2. I want to lower my car 50mm at the front and 20mm at the back. My guestion is if I have to get new shocks or the ones I've got will do just fine. I hope you have time to answer me. og fikk til svar: Ruben,As long as you follow the spring maker's recommendations on the bumpstop, the shocks will be fine. Thanks. Gordon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ditt anstrengte forhold til koni kan du beholde for deg selv.De postene du linker til har visst demperne gått i stykker uten modifikasjoner, og det var ikke det jeg lurte på. Du gadd tydeligvis ikke søke på koni.. For hjelpe deg litt da.. Et par eksempel.. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=275397 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... x?Id=79723 Men de er vel kranglefanter de også... Også du som trodde det bare var meg.. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 hehe, jeg tror jeg bare setter på demperstoppere og justerer ett hakk hardere enn det jeg har så kommer alt til og gå helt fint. Men takk for all søkingen på koni som du har gjort Øyvind L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Hyggelig å kunne hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 og så kan vi jo ta til oss noen ord fra supportavdelingen til koni: spørsmål: Thanks for the fast answer One more question, are the adjustment just for after-adjusting the shocks as they become softer over the years? Ruben svar: Ruben,The adjustment can be used to account for wear as well as for ride and spring rates. Thanks. Gordon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå