E36-M-Tech cab Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 noen jævler som har brutt seg inn i bilen min i dag på moa i ålesund. Viss noen kommer over stereoannlegg til salgs så si fra... Lcd touch screen av typen kenwood med cd veksler av samme merke... Fy faen so frekk det går ann å være...håper kamera fanget opp jævlene, finner jeg dem så blir det krykker/rullestol på de i fremtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Utenfor kjøpesenteret ??? Makan, trodde man kunne stå trygt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 steike. fra bmwn? Nåkke skade på bilen da? Håper du finner ut ken det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Så unødvendig å stjele. Kjenner jeg blir irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 drep svina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 ifra vr6`n. knuste siderutene, stjal tv`n og cd-vekseler.bilen sto i parkeringshuset på moa syd. midt blandt folk...men purken har tatt fingeravtrykk, pluss at de fant dna, av hår og hud. men om de går videre med sistnevnte er vel lite trulig da.... så ut på måten det var gjort at de har blitt oppdaget, fordi de har ikke tatt media boksen til tven, den står en annen plass i bilen, pluss at der lå deler av skjermen i sete. så det hele virker mer som hærverk. for de kan jo ikke bruke noe av det de stjal fordi de trenger kode nøkkelen til skjermen for å låse den opp, sånn IR fjernkontroll pluss at der er jo tusen kabler som hører med....forbanna jævler. har balltre, så det går minst et sett med kneskåler når purken finner ut hvem det er. og forresten så er det kamera der, så senterlederen har gitt politiet tilatelse til å gå igjennom tapen:) så får berre håpe de finner utav det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Første gangen jeg har hørt om at politiet faktisk har engasjert seg i inbrudd i bil. Bra for deg Høres ut som denne saken faktisk kan få en positiv slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 ja, var overraskende innsats. jeg var ikke der da. jeg er på sjøen på jobb, det var samboeren min som hadde bilen på jobb. De gikk faktisk rett opp og skulle s igjennom overvåkningskamera videoene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Har det ikke vært en sak om noen polakker eller hva det nå enn var som hadde rundturer i norge for å stjele utstyr fra biler? Kanskje de håpte det var samme folka og ville øke bevisrekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 politiet vet hvem gjerningspersonen er, han ble tatt i aksjon på kamera, de så han knuste rutene, og de såg ansiktet hans helt tydelig på kamera når han gikk. kjenning av politiet. Leste oxo at det var pågrepet 2 personer på tjuvraid på hessa inatt. sikkert samme personene. de var ruset og hadde ødelagt en hel rekke biler før de ble tatt og siktet for grovt tjuveri og kjøring i narkorus.De hadde oxo bilen full av tjuvgods,men vet ikke om mitt annlegg var der. De hadde forresten knekt flipscreenen i bilen min, så den satt godt i dasjen;) Hvor skal verden ende??synes det bare blir flere og flere sanne syrehaud....skulle ha vært jaktløyve på sånne, fått ned bestanden på et akseptabelt nivå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Bra at de blir tatt, slik at man kan parkere uten å engste seg, men de slipper vel fort fri igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 de er vel allerede løslatt, ute for å stjele mer for å få penger til stoff. merkelig ikke at de blir mere straffet enn at det blir laget enn "sak" og så thats it liksom, sanne personer kan jo ha titalls saker på seg, men de blir jo aldri buret inne...det er fortvilende det..så da er man ikke trygg. hadde akkurat tatt av tjuveri forsikringen, så 26tusen i tv pluss arbeid og penger for nye ruter på verksted. hvem skal erstatte det??hm bare lurer. Får jo aldri penger ute av sanne folk som ikke eier nåla i veggen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Bittert med den forsikringen, det finnes vel ingen ordning som dekker tap hvor forbryteren ikke kan gjøre opp for seg heller. Får håpe du får igjen noe av utstyret da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Bittert med den forsikringen, det finnes vel ingen ordning som dekker tap hvor forbryteren ikke kan gjøre opp for seg heller. Får håpe du får igjen noe av utstyret da. er godt mulig der er en mulighet da...viss det blir rettsak, og han blir dømt for det, og dømt til å betale erstatning så blir det staten som betaler boten hans, mens han blir satt i gjeld til staten. så da er der vel håp om å få dekket det. er ike vits i å få igjen utstyret da han hadde knekt tv-skjermen når han dro den ut. står igjen halve uniten i dasjbordet. og veksleren som han tok har ikke jeg bruk for uten skjerm, så da blir det 26000 tapt der, pluss verkstedregningen på ny rute med montering ettersom jeg ikke er hjemme å kan gjøre det selv..da er vi snart oppe i tretti tusen. nesten like mye som bilen er verdt det, hehe.og alt dette pga en narkoman som skulle "tjene" penger til stoff, og ikke engang var kompetent til å bruke de pinnene som man bruker for å trekke ut spillere med, de lå nemlig inne i hanskerommet der han hadde rykt ut cd-veksleren ifra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Innbrudd i garsjen på Moa Syd?! HELVETE jeg står jo der hver dag, når jeg er på jobb!!.. Lite fristende å begynne å bruke M3n igjen hvis det er sånn det skal være.. Forbanna satans pakk!.. Balltre i ræva d va det dem skulle ha hatt!!.. Du kan no gjerne sende meg navnet på personen på PM hvis du vil d....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå