bmwhans Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 lucky you ja blinker sykt ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian.no Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 ja.. kan skrive under på at du vett når du blir blinka... Var ute og surfa litt.. kanskje det er håp.. http://www.dagbladet.no/dinside/2003/09/08/377966.html her fant jeg noe nytt.. Datatilsynet har også innvendinger mot fotobokser. Datatilsynet hevder at fotobokser begrenser den personlige friheten. og reglene for bruk av bildene fra fotobokser gjør derfor bildebruken begrenset. Som en følge av dette er veivesenet pålagt å skilte (advare) bilistene på strekninger der fotobokser er oppsatt. Veistrekningene skal skiltes med «Automatisk trafikkontroll» etter fastsatte regler. Passasjersetet må blendes på bildet, og dersom føreren av bilen er en annen enn eieren, kan forholdet i praksis ikke bøtelegges. http://no.wikipedia.org/wiki/Automatisk_trafikkontroll '> http://www.webcar2000.com/countries/norway/forum/index.phtml?library=car&fid=134&action=view&tid=2131 '> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 blinker fotoboksene selv om det ikke er film i? har selv heldigvis aldri blitt tatt i fotoboks!(bank i bordet) det beste er kanskje å montere en heavy streamer i ruta, eller konstant kjøre med solskjermen nede, i håp om at ansiktet ikke blir med på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian.no Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 da fikk jeg brev i posten.. 6500,- det måtte jo skje en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Husk at du kan dele opp boten. Var en minimums grense på 600kr i måneden før. Men dette er noen år siden. Noen som kan bekrefte? Kjekt å vite. Vi kan alle være uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Mener å huske at det var 500,- men om det er forandret nå(?) det vet jeg ikke.. jeg delte min opp i 1000,- fordelt på 7mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winball Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Mener å huske at fotoboks har feilmargin på 8km/t. altså den tar deg ikke før du kjører 8km/t over fartsgrensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 For å sitere Jeremy Clarksson i top gear etter at han hadde kjørt forbi fotoboks i norge: "In Norway, they don't take your license for speeding, they take away your eyesight!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50teck Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 eg har altid lurt på kan du bli tat i fotoboks viss du kjører feil vei i feil kjørefelt. ??'' viss den tar bilde så tar den jo bare av skite bak å kan ikke identifisere føreren går dette eller ``?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 nope den gjør ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Må kjøpe engelsk bil der du sitter på høyre siden i stedet! Der får de jo ikke deg med på bildet uansett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 invistere heller i e fotoboks varsler, den har spart meg for en del bøter;) d er en aktiv gps, koster 1500.- ca. og den er lovlig;) Har du/dere en link til en websjappe som selger slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Må kjøpe engelsk bil der du sitter på høyre siden i stedet! Der får de jo ikke deg med på bildet uansett hehe Hmmm.... pris på ombygging? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 invistere heller i e fotoboks varsler, den har spart meg for en del bøter;) d er en aktiv gps, koster 1500.- ca. og den er lovlig;) Har du/dere en link til en websjappe som selger slikt ? Bilextra selger disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 har du noen link? finner det ikke selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå