Arnefles Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Kjøp for all del ORGINAL M3 fanger, da denne har mye bedre passform og utførelse enn en billig uorginal.. Skulle ikke tro det var SÅ stor forskjell på fangerene, men setter du de opp vedsiden av hverandre er ikke valget vanskelig.. Orginalt er det rette! Men hvor mye må man ut med for en orginal en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg betalte 5175,- inkl frakt for org M3 fanger, cupspoiler(den lille under), lister og gitter.. Noen som har bilde av org vs uorg ved siden av hverandre, jeg er ikke sikker på om jeg kan skille dem. Foruten dem med fast cupspoiler, og dem drittfangerene til 1300kr på Bsbildeler som har fastestøpte lister også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Gittere kan du feste med varmelim.. Fåes kjøpt på chlas ohlson for 50 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Gittere kan du feste med varmelim.. Fåes kjøpt på chlas ohlson for 50 kr.. Hvis du har orginalt gitter så er det fester i fangeren, hvor du bare trer gitteret på og låser med vedlagte skiver.. Ellers så er sikkert denne limen en god ide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Noen som vet hvordan man får av tåkelysa på orginalfangeren ? sitter litt fast her hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Det er ett hull inn mot midten av fangeren ca. midt på tåkelyset. Stikk inn ett skrujern for og presse låsemekanismen tilbake, når du treffer spretter det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 ThomasM Syns du passformen var bra på din m3 fanger? Har kjøpt samma fra Gs men er ikke helt fornøyd med den. Kan da umulig være orginal, og ja det stemmer at det sto at passformen er bra og at den er lik en orginal M3 front. Slik ser det ut med dårlig passform. Leppa, ikke helt inntil fanger"n, kun på den 1 siden da. Slik blir den på bilen da, skal på lakking lørdag og montering"en skjer søndag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2007 Ropa, min er akkurat lik med leppa der! Har ikke fått prøvemontert den skikkelig på bilen.. bare uten og flytte over den metall dingsen inne i orginalfangeren.. hehe.. Men virket ikke serlig orginal nei :\ men men.. Blir vell bra uansett =) Bare jeg får de nye lyktene nå.. Har jo bestilt 97 front også som ligger her vedsiden av meg hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Endelig noen med bilder her,bra Ropa! Thomas: Hvor mye kostet grillen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg har originalt gitter fra bmw liggende... Dette er i plastikk og har fester til original fanger, hvis noen av dere er interresert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Endelig noen med bilder her,bra Ropa! Thomas: Hvor mye kostet grillen din? Fikk beskjed av schmiedmann av den kom på 1700, men når jeg kom på posten var bare oppkravet på 1200 hehe.. Så betalte 1200,- Men den var pakket i en stor eske uten noe beskyttelse, masse riper og sikkert blitt litt skeiv Men får prøvemontrere før jeg sender det på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Nå har jeg fått fangern og prøvemontert og alt det der Men noen ting jeg lurer på..Noen som har en ide om hvordan jeg skal klare og feste det "plastikk gittret" ? Er jo ingen monteringsanvisning eller noe jo hehe.. Prøver og sette det inntil men detter tilbake med en gang! Og en annen ting, noen som vet hvordan man får av tåkelysa på orginalfangeren ? Fikk de ikke av Det følger med en liten pose med knotter/låseskiver (åtte stykk) som du låser fast gitteret med på de åtte pinnene som du trer den på. Hvis ikke (eller du har mistet dem), så ring GS. Tåkelysene er festet med en enkel spak som du skyver på. Rimelig åpenbart hvem det er. Spakene (på hver side) peker innover mot midten av fronten. For å si det slik: du skjønner hvor dum du har vært for å ikke skjønne det før du får det til MEGET enkelt. HVIS den åpenbart sitter EKSTREMT hardt, så har tidligere eier jukset og kanskje limt(??).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Fikk festet gittret Får prøve nok en gang med de tåkelysa da, prøvde og skru og dytte og alt på den hvite knotten der(om det er den du mener?) Men satt bom fast.. Får bare prøve mer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Den vite knotten er til å justere lyktene, så er ikke den. Det skal være en *HENDEL* som du dytter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 Den vite knotten er til å justere lyktene, så er ikke den. Det skal være en *HENDEL* som du dytter på. ops Da ble alt mer logisk thnx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå