BMWjenta Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Hvilken 12' subb anbefaler du? Pris og merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Det er mye som kan anbefales men spørs kor mye plass du skal bruke(bassreflex eller lukket kasse) og kor mye du har tenkt å bruke... koffer vil du feks ha 12" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 har alltid hatt gode erfaringer med jbl.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWjenta Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg vil ha 12 frdi at jeg synest at det er en finere lyd:) Har ikke tnkt å bruke så mye penger da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 har du forsterker så du bare trenger subben eller skal du ha begge deler.. Nautiluz m fl.. har bilstereo sjapper. kan spør dei om de kan setta sammen ein pakke te deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_18 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 12" kicker L7. ligger på rundt 3000.! den spiller helt sykt og tåler mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stekko82 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Heisann:) Jeg har akkurat montert denne:Pioneer TS-W3004SPL i min E34. Å jeg kan si med hånda på hjerte at dette er den beste subben jeg har hatt:) Dn koster litt under 2000kr hos bilradiospesialisten. Du kan sikkert få dn billigere andre steder.. Har montert dn i bassreflekskasse 47 liter:) Lykke til videre:) mvh Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 vet at pioner sine er konge bra. hadde selv 1 stykk. i en kasse som var 60cm bred, 39cm høy og 34 bred.. konge lyd, og lettdreven subb, og ett bassrefleks hull på 4" fra biltema.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_18 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 men en ting jeg skal fortelle dere om Pioner spl serien. den er veldig bra, KUN ved bruk av forsterkere som er Veldig bra. det er grunnen til at basseren er billig, fordi du må bruke mye penger på forsterker.. MVH Nico Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 hmm, jeg hadde en hennessy forsterker, 4 kanalers liten sak, og brukte den på dls 7x10 hattehylle høytalere og på pioneer subben, konge lyd, så lenge kassen er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_18 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 heldig gutt, er ikke mange som er fornøyd med den men da var du heldig med oppsettet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Kjøp deg en Hertz EBX 300R sub, bruk en audison evt dynabel. Dette har jeg hatt i min e36 og spiller rått og ikke minst pent. faktisk eneste bassrefleks sub jeg har vert fornøyd med. Ikke for dyrt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Har en Pioneer TS-W3004SPL bak meg nå.. Har ikke testa den i bil enda, men skal testes snart håper jeg.. Den durer iallefall veldig bra på rommet mitt. Bra pris også, 1499 på Torshov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Ere du på jakt etter noen billige basser kan jeg varmt anbefale deg denne. Lett å drive og du får MYE for pengene. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1538 Gå for to av disse og kjør dem på f.eks denne: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1648 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Kicker =) Kjøp 2* 12" kicker cvr i kasse koster ca. 4000 på bilradioen driv den med kicker zx850.2 usikker på pris, men mr-stream kan sikkert hjelpe deg der:-D Spiller sykt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå