StianA Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 hei jeg lurte på hvordan det er lettest og fjerne emblemene bak? med emblemer mener jeg de tallene og bokstavene fks. 320 I disse ønsker jeg og fjerne hvordan er det lettest? prøvde med skrutrekker men det funka ikke bra:( noen som har tips? mvh stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Bruk varmluftpistol eller en god hårføner, det løsner limet som holder merket på plass. Hvis det sitter noe lim igjen når du har fått av merket så kan du vaske det av med noe middel som Aceton, men ikke bruk for mye av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Varm godt med en hårføner og bruk tanntråd eller fiskesnøre! da går det rett av! Det jeg gjorde.. også noe middel så jeg fikk pusset vekk alt limet.. og seff polerte etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Fiskesnøre og et par hansker er tingen:) "Sager" de av med snøret og peller lett av limet etterpå. Sikkert noe enklere med varmluft eller hårføner, men var ikke noe problem å gjøre det uten hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Sitrus er tingen for å fjerne lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 takker for hjelpen skal teste med varmluft og fiskesnøre etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg har også lurt på det samme som kongstian87, så det var kjekt at han tok opp denne tråden og mange gode svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Jeg har også lurt på det samme som kongstian87, så det var kjekt at han tok opp denne tråden og mange gode svar. bra jeg ikke var den eneste da;) virka litt dumt å spørre om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Og ThomasM og jeg posta akkurat likt ser jeg nå i dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg har også lurt på det samme som kongstian87, så det var kjekt at han tok opp denne tråden og mange gode svar. bra jeg ikke var den eneste da;) virka litt dumt å spørre om det Er ike bare dere. Dette kommer opp med jevne mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå