antiloop Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Litt merkelig dette bilde grunn da det nesten ser ut som forfelgen er satt ved siden av bilen..
geirauer Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Litt merkelig dette bilde grunn da det nesten ser ut som forfelgen er satt ved siden av bilen.. Ja du sier noe der. Så litt merkelig ut
BMWM Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 den e jo like høg som min jo:P hehe ska bli spennande å sjå kor den ser ut me senking ja;)
Tomas Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Hvor kjøpte du lyktene og filteret ditt??? Lyktene er kjøpt hos Koed (www.koed.dk) Filteret er kjøpt på Kvål Auto (Tlf: 51 66 70 00) Hvor mue kostet filteret- og blir det mye mer lyd med et sånn kit? Nei, vil ikke si at det ble så mye mer lyd, men hører forskjell ved pådrag. Prisen på filteret ble ca. 1000,- lappen (husker ikke nøyaktig). Har nå fått senket bilen !! Den ble MYE bedre med Apex 40/40 på ja Skal få lagt ut et bilde av det snart. Ser forresten at det er problemer med bildene jeg la ut tidligere. Skal få fikset det samtidig.
Tomas Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Jeg gikk tur idag kl kvart over 4, og da kom du kjørendes imot Hvor var dette hen? (bare nyskjerrig)
BMW_Racing Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Det var på ræge, nesten ved håland skole. HEHE.. Då var det sikkert Tomas sin du såg !! kjørte som ei kone ??
Superbeetle Skrevet Juni 13, 2007 Skrevet Juni 13, 2007 Bilder! Fin bil dette:) Skulle gjerne hatt en slik selv!! MYE finere med 9*16 enn 17".... SKAL være 9*16 eller på e30
mOMOe Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 et pent eksemplar ser det ut som.. men er noen ting jeg må komentere her som blir feil mener jeg: alle blinklys burde være i samme farge (sota, hvite eller originale) enten alt eller ingenting må være shadowline, ikke bare noen ting her å der. min mening da seff, selfølgelig smak og behag..
Jealous_much Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Hey tomas, skjer d noe med bilen din for tiå elle?
rel0ad Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 tror han har gitt opp og skal kjøpe seg honda crx del sol, med spinners kapsler
Tomas Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Det var da voldsomt til mas Har ikke hatt tid til å ordne med bilder (kone, unger, ny jobb, +++) men har endelig fått skiftet bremsene, YEY Nye Brembo bremseskiver på alle 4 hjul Nye ferodo klosser bak Bilstein klossene foran var nettopp byttet når jeg kjøpte bilen, så de lot jeg være. Nå kom nye bremseskjold til Bavaria på Forus i går, så de skal jeg inn å hente nå, så skal det bli skikk på håndbrekket også. Har også fått byttet en del interiørdeler som var slitt ødelagt. Nå fremstår dashbordet som nytt. Alle små plastskruer og deksler er nå tilstede, hele og sitter fast. Ikke værst bare det. Honda har jeg hatt, og skal derfor aldri ha det igjen HONDA = Had One Never Did Again LOVER å ta noen bilder før helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå