bård Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Montert på rattet enda? Er det noe vanskelig og få av det gamle? og få det nye på så det står rett? Er vel ikke så vanskelig å ta av rattet, og står det rett når du tar det av er det ikke så vanskelig å sette det rett på igjen, ellers er det jo bare å prøve til det står rett:) Strøken bil, ville vel ikke forandret hverken ratt eller montert ving på den der..
Mexos Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Føler at å ta ut et Airbag ratt og montere et uten er et stort skritt ned uansett hvordan det nye rattet ser ut.
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Har ikke bestemt meg for det rattet enda.. Har kjøpt det fordi eg fikk det billig.. Så får eg se når det kommer i posten..
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Kem er da som har snakkt om treff då? Vært snakk om tidspunkt og eller?Ka ratt hadde du frå før av forresten? Nei e berre nåke me har snakka om ein del kamerata.. Har berre snakka om at da hadde vore kjekt.. Si da e såpass møkje BMWar så trille på Bømlo.. Så e kje verken tidspunkt eller nåken ting.. Har et stort og stygt ratt fra før av.. Noen som har no bedre til meg en det momo rattet så er det bare til å si fra... Hadde dette rattet i den gammle bilen, og syntest det var et greit ratt... men hvordan det ser ut i denne blir jo en annen sak... Likte da rattet så sto i gammle bilen til bror din,.. Da gt rattet med airbag... Va vel han så hadde den?? 318 med m3 interiør? e
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Neste gang du tar bilde,gjer det med sola i ryggen og ikkje imot deg Da va for å få litt effekt i bilde.. Komme bedre bilder i løpet av helgå... flere og bedre..
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Montert på rattet enda? Er det noe vanskelig og få av det gamle? og få det nye på så det står rett? Er vel ikke så vanskelig å ta av rattet, og står det rett når du tar det av er det ikke så vanskelig å sette det rett på igjen, ellers er det jo bare å prøve til det står rett:) Strøken bil, ville vel ikke forandret hverken ratt eller montert ving på den der.. takk for det.. Vingen blir nok ikke noe av, for nå er listen komt, og den ble eg så fornøyd med at den blir der... Må bare lakkeres først..Rattet.. nja, får se, kanskje et m3 ratt vist eg får tak i til en grei pris.. Må prøve og feile litt..
John H Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Kem er da som har snakkt om treff då? Vært snakk om tidspunkt og eller?Ka ratt hadde du frå før av forresten? Nei e berre nåke me har snakka om ein del kamerata.. Har berre snakka om at da hadde vore kjekt.. Si da e såpass møkje BMWar så trille på Bømlo.. Så e kje verken tidspunkt eller nåken ting.. Har et stort og stygt ratt fra før av.. Noen som har no bedre til meg en det momo rattet så er det bare til å si fra... Hadde dette rattet i den gammle bilen, og syntest det var et greit ratt... men hvordan det ser ut i denne blir jo en annen sak... Likte da rattet så sto i gammle bilen til bror din,.. Da gt rattet med airbag... Va vel han så hadde den?? 318 med m3 interiør? e Oke..Ja, svend terje sin ja..318is..kult ratt ja, men svindyrt..raid silberpfeil hette da Hadde sikkert vært kult med et lite treff ja, e jo møkje bmw'a så må no klara å skaffa litt folk vertfall??
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 ja, da rattet å dei felgane på den bilen kunne eg godt tenkt meg.. Trur me skulle klart å mønstra ein del folk ja.. Likte den bilen der, fint gjennomført alt..
John H Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Ja, han va fine den..mimrebilde Felgane e jo noke av da råaste du får spør du meg..Men syns de va ganske bra dei eg hadde på min gamle og
martsimo Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Den va skikkelig fin ja.. mase på nye eigaren om å få kjøpa dei felgane, men får ikkje øvetalt han..hehe.. Synd den ikkje e så strøken no lengre.. Likte dei felgane du hadde på din og ja, kikka ofta på den når eg va på jobb..hehe
John H Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Hehe..Ja, trur han har prøvt å øvetala han t å få kjøpa de tebake han og..går dårligt med dei bilane han har seldt i da sista..den siste såg eg idag uten bakfangar Fine den og..men men..han skal kjøpa bmw no igjen veit ikkje om noken so vil ha 200sx vel?
martsimo Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 Hehe..Ja, trur han har prøvt å øvetala han t å få kjøpa de tebake han og..går dårligt med dei bilane han har seldt i da sista..den siste såg eg idag uten bakfangar Fine den og..men men..han skal kjøpa bmw no igjen veit ikkje om noken so vil ha 200sx vel? Han sku kje ha bytta vekk bmwen mot 200sx nei..hehe.. Såg den eg og, fine den og, når han hadde den hvertfall.. M3 interiør i alle bilane dåkas dåke eller? Va jo fult M3 interiør i begge dei bilane der hvertfall:) Kunne tenkt meg da i min i svart skinn.. Men e litt kostbart..
John H Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 M3 interiør må man jo ha Jo..såg fin ut, meget bra i lakken, men va møkje småtteri med den, veldi møkje..forrige eier har tatt veldi dårlig vare på den! Veldi sliten.. Har du sett på interiør i sverige? http://www.autopower.se? Der dukker det ofte opp mye snacks..Til en billigere pen en her hjemme vertfall..
berntsen Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Goddag godtfolk. Gi meg litt ti te få min på veien og då hehe..
John H Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Halloi, berntsen! Kor longt e du kommen no? Fått an godkjent og god gang eller? Nei, no blei da litt OT her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå