Gå til innhold

E 36 325 cab "miniprosjekt" Nye felger montert i d


martsimo
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe..Ja, trur han har prøvt å øvetala han t å få kjøpa de tebake han og..går dårligt med dei bilane han har seldt i da sista..den siste såg eg idag uten bakfangar :( Fine den og..men men..han skal kjøpa bmw no igjen :D veit ikkje om noken so vil ha 200sx vel? 8)

Han sku kje ha bytta vekk bmwen mot 200sx nei..hehe.. Såg den eg og, fine den og, når han hadde den hvertfall.. M3 interiør i alle bilane dåkas dåke eller? Va jo fult M3 interiør i begge dei bilane der hvertfall:) Kunne tenkt meg da i min i svart skinn.. :) Men e litt kostbart..

den røde s14'n? Den har jeg sittet på. :D betalte han 200kr for å kjøre meg og dama fra gruvo og til Innvær :lol: Follj shø :P Denne tråden har blitt sånn samleplass for bømlinger og skapbømlinger(altså meg:P)

Back to topic: Når kommer det bilder av interiør? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Goddag godtfolk. Gi meg litt ti te få min på veien og då:P hehe..

E på tiå den komme snart no ;)

Da e den gammle Dan Magnar sin du har endå?

Første bilen eg kjørte når eg fekk lappen da..hehe.. Di fulgt itte meg når eg hadde oppkjøring.. parkerte på sia av meg når eg fekk resultatet... Så når eg sto då, så va da rett som sjåfør på E30 med M5 maskin.. kl 9 om morningen..hehe-- Grei start på sertifikat tilværelsen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik såg den ut før eg fikk den, var jo fin da og:)

bmw2qm4.jpg

bmw3lk8.jpg

Var litt høy før senkesettet kom på, og litt kjedelig uten Mtech fronten:)

bmwls2.jpg

Her er senkesett, nye lykter, sideskjørt. M front, lyktelister, nye grill innsats og nyrer og M leppe kommet på. Kom seg litt da.. synest eg hvertfall:)

dsc00145at2.jpg

Er veldig fornøyd med lyktene.. Selv om det ikke er originale BMW lykter, og 97 grillen gjorde virkelig susen..

dsc00142vb3.jpg

Nytt filter ble montert for en liten uke siden, var faktisk merkbart på akslerasjon på grunn av det gammle var nærmest tett.

dsc00147vb6.jpg

Bildene her er med hardtopp, den er litt matt på bildene for det er før lakkering:

image018cn1.jpg

dsc00148gx0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil,men si ifra når vintern å fuktighet kommer angående lyktene..er noe billig jalla lykter :lol: best å ha av lokka bak,så luft får sirkulert før du begynner å lime :wink: er produsert i nederland

Er nok sikkert ikke av beste kvalitet, regnet ikke med det heller. Så har demontert dem helt, og tettet igjen så godt eg kan, og montert et lite 12v varmeelement på hver lykt for å unngå problemet.. Og det har funket til nå, både i regvær og frost... Men så skal den jo bare brukes i fint vær allikevel...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Ja, trur han har prøvt å øvetala han t å få kjøpa de tebake han og..går dårligt med dei bilane han har seldt i da sista..den siste såg eg idag uten bakfangar :( Fine den og..men men..han skal kjøpa bmw no igjen :D veit ikkje om noken so vil ha 200sx vel? 8)

Han sku kje ha bytta vekk bmwen mot 200sx nei..hehe.. Såg den eg og, fine den og, når han hadde den hvertfall.. M3 interiør i alle bilane dåkas dåke eller? Va jo fult M3 interiør i begge dei bilane der hvertfall:) Kunne tenkt meg da i min i svart skinn.. :) Men e litt kostbart..

den røde s14'n? Den har jeg sittet på. :D betalte han 200kr for å kjøre meg og dama fra gruvo og til Innvær :lol: Follj shø :P Denne tråden har blitt sånn samleplass for bømlinger og skapbømlinger(altså meg:P)

Back to topic: Når kommer det bilder av interiør? :)

Ikke den røde med sølv på siden..typen som eier den er et dass..!

Skulle hatt deg noen 18" el.19" martsimo :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goddag godtfolk. Gi meg litt ti te få min på veien og då:P hehe..

E på tiå den komme snart no ;)

Da e den gammle Dan Magnar sin du har endå?

Første bilen eg kjørte når eg fekk lappen da..hehe.. Di fulgt itte meg når eg hadde oppkjøring.. parkerte på sia av meg når eg fekk resultatet... Så når eg sto då, så va da rett som sjåfør på E30 med M5 maskin.. kl 9 om morningen..hehe-- Grei start på sertifikat tilværelsen da..

Da e den eg holde på me ja. Glede meg eg te da henge kvite skilt på an igjen. Nerma seg no:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt 18 eller 19" ja...:) Er på jakt etter, men har ikkje funne dei rette enda.. Men det får vente til juni når skatt og feriepenger kommer..:P

Er jo student for tiden så..:P

Går det fint med 18" på denne bilen forresten?

har ingen erfaring med 3 serie så, alltid vært 5 og 7 på meg tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til Mexos

Det kommer bilder av interiør så snart det blir fint vær så eg får tatt av taket og tatt noen skikkelige bilder. Det er ikke gjort noe spesielt innvendig enda

Det som er gjort innvendig er:

Nye høytalere i sparkepanel og dører + bak

Pioneer headunit med skjerm fremme

Pyle skjermer bak

Så den er original innvendig, får ta ting litt etterhvert.. Kunne som sagt tenkt meg M3 interiør-- Men det er ikke øverste prioritet siden eg har en del andre ting eg vil ha gjort først utvendig. Det er jo sorte sporskinn stoler i den, så den er jo helt grei som den er. Holder på med litt anleggsbygging i det lille rommet bak som kalles bagasjerom på andre biler..:P Er ikke plass til så mye stereokomponenter der..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den røde med sølv på siden..typen som eier den er et dass..!

Skulle hatt deg noen 18" el.19" martsimo :wink:

Den med sølv på siden er jo en S13. Han har jeg fått med meg er et dass ja :lol:

Holder på å bygge anlegg i bagasjerommet mitt jeg og. Hvordan kasseløsning har du valgt? Prøver å bygge kassen min slik at den skrår innover i midten slik at elementene blir vendt på skrå mot skiposen. Må vel bygge 2 kasser for å få det inn og ut :? Er et skikkelig dritt bagasjerom å bygge kasse til :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt 18 eller 19" ja...:) Er på jakt etter, men har ikkje funne dei rette enda.. Men det får vente til juni når skatt og feriepenger kommer..:P

Er jo student for tiden så..:P

Går det fint med 18" på denne bilen forresten?

har ingen erfaring med 3 serie så, alltid vært 5 og 7 på meg tidligere...

Ingen problem med hverken 18" eller 19" på denne bare du har rett innpress..så lenge du ikkj vil valse da? De eg hadde på min blå var jo 10*18" bak..men kraftigt valsa og då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant det,er jo cab å ikke noe vinter bil..behandl den bra så behandler bilen deg bra :wink: på med noen rød/hvit bak lykter å m-lister så er denne meget pen 8)

M lister er på vei, og eg baklykter er montert.. de er krystal, røde og hvite med original toning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...