RonnyW Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Vurderer og selge min 93 e36 320i coupe grunnet på jakt etter større bil... Tar gjerne imot forslag til bytte.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1466198 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =44&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 å dæven! Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 er det noe rust på den? noen feil? eventuelt småfeil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 er det noe rust på den? noen feil? eventuelt småfeil? Hei.. Hmm det var noe rust/steinsprut helt foran på kanalene på begge sidene.. det har jeg pusset ned og flekket over.. Også var det rust på det ene bremserøret på høyre side bak, men det har blitt byttet pga eu-kontroll.. ellers så tror jeg den skal være rimelig bra for rust.. Eneste småfeilen jeg kommer på nå i farta er at vinduet på passasjerdøra går ikke ned den ene cm det skal gå ned når en lukker og åpner døra.. det er en microbryter som er gåen ble jeg fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 okei kan være interessert jeg, men har ikke tid og se på den før etter helgen. slår på tråden da jeg og hører om du fremdeles har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 oki.. ja det er bare og ringe det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Større bil? Hmm, holder det med en 325 e36 sedan? veldig pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Intressert i bytte i dyrere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 fy f.... denne va lekker... den fargen er heilt utroli rå... dette så virkeli ut som ein bra gjennomført bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Gamle til arild g her inne er det ikke?! Snasen bil ja, definitivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 pen bil uten tvil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Takker for hyggelige kommentarer.. Er veldig fornøyd med bilen men vurderer bmw 5 serie.. Men får se selgern ikke hvis jeg ikke får det jeg vil ha. Og ja det er gamle bilen til Arild G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Intressert i bytte i dyrere bil? Ja, det kommer an på det da.. Hvilken bil tenkte du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjans Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Slenger inn et bud på 85 laken jeg, send pm viss det e intressant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg