Gå til innhold

hva skjer ??? laget en tråd om navi + +

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg laget en tråd om ombygging av diverse.

f. eks å bygge om fra Business CD til full navigering, er det mulig å få en forklaring på hvorfor tråden ble stoppet??

og er det ingen her som er interessert i en komplett diy på f.eks dette ???

:twisted: forbannet !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne?

Du får sende en PM til Fredrik og høre i og med at det var han som stengte tråden.

Den aktuelle tråden er nok den Mr_Sunde viser til... og min forklaring burde være tydelig nok. Siden du tydeligvis heller ikke har hørt fra Gunnar i sakens anledning anser han nok også tråden som en annonsetråd. Hvis du ønsker en skikkelig annonse er du velkommen til å kikke litt på denne siden. Forøvrig er det jo bare å skrive en egen "DIY" tråd... og hvis den er gjennomført og ellers virker pålitelig kan den evt. bli lagt til denne samlesiden... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

useriøst spør du meg !!! skal jeg dele min kunskape her uten å kunne skrive slik jeg ønsker å skrive det ???

jeg er en av få i dette landet som utfører alt som tenkes kan på en BMW uansett modell .... om du se på tråden min som en annonsetråd så har jeg egentlig bare en kommentar:

hva fa1 !!! er du seriøs eller ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en lengre dialog med deg pr. PM og i forumet vedr. dine innlegg som omhandler ettermontering av div. teknisk utstyr... og vår holdning er at du først og fremst ønsker å selge dine tjenester. Dette aksepterer vi ikke av hensyn til våre betalende annonsører. I ettertid har du antydet at du kan lage en "DIY"... altså en beskrivelse som på en brukervennlig måte forteller hvordan man f.eks ettermonterer et digitalt klimaannlegg. Dette er selvfølgelig helt iorden, men beskrivelsen/tråden må ikke bære preg av at du egentlig ønsker å selge din kunnskap. Vi har også en tradisjon for å samle alle seriøse "DIY" i en samlemenu som du finner i den venstre menubjelken under "Teknisk". Ergo er det egentlig helt opp til deg hva du gjør med din kunnskap i relasjon til bimmers. Jeg har fortalt deg alternativene flere ganger, men hvis du har andre forslag eller innsigelser er mitt forslag at du evt. tar dette opp med Gunnar direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...