Gå til innhold

Auto Glym vs. Meguiars?

larserso
 Share

Auto Glym eller Meguiars  

30 stemmer

1. 1. Auto Glym eller Meguiars

• Auto Glym
      10
    • Meguiars
      20

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sammenlignet disse to og kan si hvordan de er?

Har brukt Auto Glym i lang tid og er veldig fornøyd. Tenkte nå å kjøpe Auto Glym sin polish for mørke biler. Men, så hører jeg også mye positivt om Meguiars og lurer på hvordan det er sammenlignet med Auto Glym.

Hva ville dere valgt og er valget avhengig av om dere har mørk eller lys bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bilpleieguiden.no/tester/polish.html

I den teksten der var de ikke akkurat positive til at folk shiner bilene sine selv.

Helt enig. Mange gjør ekstremt dårlig forarbeid før de polerer, og det gjør nesten vondt verre. Sett igjen bilen til noen som har peiling. Det koster litt, men det lønner seg.

Jeg bruker autoglym og meguiars. Er meget fornøyd med begge. Autoglym er mye bedre å arbeide med. Skal du ha ekstremt pen bil vil jeg anbefale meguiars mirror glaze. Polermaskin av høy kvalitet er nødvendig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt begge deler!

Syntes at resultatet blir bedre med meguiars enn med auto glym, men auto glym er enklere å jobbe med!

Har brukt Super resin polish etterfulgt av high gloss protection fra autoglym.

Har brukt Nxt og Gold class fra Meguiars.

Har også brukt Meguiars lakkrens, og vasker bilen kun i Gold class shampoen til meguiars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville brukt meguiar's hvertfall... Det er samme polishen de bruker på bilpleie og det blir et ganske bra resultat.

Men autoglymmen er ikke så verst den heller da... :-) Jeg testa auto glym for mørke biler for et par uker siden og det ble et ganske ønskelig resultat. Brukte auto glym resin etterpå for at polishen skal vare lengre også. Vaska bilen en uke etterpå bare med høytrykk og dritten bare rann av =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...