mortena Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Da er, som topic sier, fjærene endelig montert. Hadde kanskje vært pent om den kom litt nærmere bakken, men da dette er en bruks- familiebil er nok dette det laveste jeg bør gå.. fruen kjører like mye som meg (hun er en meget dyktig sjåfør, bevares). Vi har dessuten en 4-5 fartsdumpere som må forseres flere ganger hver dag. Slenger ut et par bilder tatt etter at jeg kom hjem fra "vår" mønstringa i dag. Forøvrig en kald men fin dag med likesinnede der oppe. Kunne vel streng tatt droppa å shine bilen i går kveld.. Om noen skulle være interessert i å kjøpe originalfjærene (M-tech) så går de billig.
Jonner'n Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 tøft! syns dette var akkurat passe senk jeg! hvor mye er den sleppt ned? feit bil!
mortena Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Hvor store er de felgene der? 8,5 og 9,5X19
mortena Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Takker for pene tilbakemeldinger! Målet var at den skulle bli omentrent som min forrige bil, den funka bra til daglige "kjøremål"samtidig som det så bra ut. Tror nok jeg traff ganske bra. Et bilde av gamlesleden til sammenligning:
Ellingsen B. Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Lekker touring! BBS CH kler bilen også godt
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 ble bra det, men hvor mye er den senket? Btw, digger den blå farven din:)
mortena Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 ble bra det, men hvor mye er den senket?Btw, digger den blå farven din:) Takker! Senket 35/20.
Saltkjelen Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Rått Mortena..! E91 blir uten tvil en lekkerbisken med de rette modifikasjonene..
|Andreas| Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Pent med senk! Var denne på Tryvann på søndag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå