SteffenM2 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Hei! Bare lurer rett og slett. I fjor kom det jo et veldig bra antall med mennesker. Så, har du tenkt deg på treffet? Vis tråden ikke passer inn, bare slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Har vurdert oppmøte, men avhenger av om jeg får bilen i stand, om jeg får de nye felgene, samt været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 jeg har bestilt hotell i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Detta liker vi! Du skal kjøre på bane eller Rona? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 skal prøve å få tatt turen ja! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 jeg kommer en tur, samt 5-6 bmw frelste kamerater.... kommer ikke for å vise frem bilen da, er bare en orginal e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 En org 520 er også artig å bruke på en bane. Spørs hva du gjør det til det. Og ja, jeg kommer. Men det kommer påmeldingsskjema om kun kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Je kommer vis je får bilen til og starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 javiist. har hatt den på bane engang før, det var drit moro. skulle hatt litt mer hk på langstrekka, men ellers så var det nok med 150hk for meg. 1500kg er mye å dra med seg rundt svingen da, det er egentlig det største minuset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 javiist. har hatt den på bane engang før, det var drit moro. skulle hatt litt mer hk på langstrekka, men ellers så var det nok med 150hk for meg. 1500kg er mye å dra med seg rundt svingen da, det er egentlig det største minuset... Mer en nok tid til å ribbe den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Jeg kommer også. Blir vel bittelitt banekjøring, men også meldt meg på som flaggvakt. Skal også være uoffisiell fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Kommer Blir banekjøring om jeg får bytta noen slitedeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Jeg kommer også.Blir vel bittelitt banekjøring, men også meldt meg på som flaggvakt. Skal også være uoffisiell fotograf Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Jeg og et par til kommer sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 noen som skal filme i år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå