bbmw Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Sikkert noe eg har oversett eller noe. Men eg va innpå rudskogen.no å sjekket terminlisten, å ingen er oppført 18 mai :S Kunne veldig gjerne tenke meg ein tur dertil, uten turbo da desverre Hvem som arrangerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 rettelse: Norsk Sportsvognklubb ?!? på kveldstid? flere dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Jeg kommer, og kommer også til å ta en del bilder da jeg har kjøpt meg speilreflekskamera Er også flaggvakt, men kommer nok til å få kjørt 7'ern noen runder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 rettelse: Norsk Sportsvognklubb ?!? på kveldstid? flere dager? Vi har banen fra 08.00 til 16.00, fra da tar NSK over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 naajs:D då e da berre å sjekka kalenderen og logga på nettbanken, så kjeme eg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Jeg håper at jeg å kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Detta liker vi! Du skal kjøre på bane eller Rona? Ja tenkte det Har aldri kjørt på bane før, så må jo prøve en gang og dette er jo en ypperlig mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Detta liker vi! Du skal kjøre på bane eller Rona? Ja tenkte det Har aldri kjørt på bane før, så må jo prøve en gang og dette er jo en ypperlig mulighet Må jo bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 sikkert dritartig, selv om bilen ikke er den kjappeste i verden.... Går sikkert fort nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 noen som har noe "program" for dagen? eller en vis anelse angående hva som vil foregå iløpet av de timene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 sikkert dritartig, selv om bilen ikke er den kjappeste i verden....Går sikkert fort nok for meg Du kommer nok til å bli overasktet, tror den 2.8 litern kommer til å gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 ja den går jo godt, for all del! Men den går jo ikke så godt i forhold til hva folk kjører på bane! Men som alle sier, går sikkert fort nok til å ha det gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Som sagt så mange ganger inne her før, det er ikke motoren det står på. Det er han bak rattet... Du kan ha en bil med 500hk men bli frakjørt lett av en med 316... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Sikkert noe eg har oversett eller noe. Men eg va innpå rudskogen.no å sjekket terminlisten, å ingen er oppført 18 mai :SKunne veldig gjerne tenke meg ein tur dertil, uten turbo da desverre Hvem som arrangerer? bimmers.no arrangerer. Den listen der er nok ikke akkurat oppdatert. Det er nok primært "faste" eller tidlig booka arrangementer som står der. Banen er booka (februar) og betalt, kontrakter er skrevet og alt er i orden. Vi har banen fra 08 til 16, og så kommer NSK fra 17 til 21. Påmeldingsskjema HÅPER jeg å klare å få ut i morgen kveld, men kan desverre ikke love noe. Vil uansett oppfordre dere som har bestilt hotell til å forhåndspåmelde dere så fort det blir mulig - kjedelig om det skulle bli fullt. Ellers vil jeg nevne at oppmøte blir 07:30, så er dere forberedt på det. Jeg vet at det er tidlig, men det er kjedelig å bruke mer enn nødvendig av banetiden til teknisk og førermøte, og det tror jeg de fleste som skal kjøre er enige med. Det vil også bli et nytt førermøte for sent ankomne midt på dagen en gang, for dere som evt. har lang vei, eller bare ikke gidder å stå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 hehe høres bra ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå