Gå til innhold

Hvem kommer 18mai på rudskogen?

SteffenM2
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert noe eg har oversett eller noe. Men eg va innpå rudskogen.no å sjekket terminlisten, å ingen er oppført 18 mai :S

Kunne veldig gjerne tenke meg ein tur dertil, uten turbo da desverre :(

Hvem som arrangerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sikkert noe eg har oversett eller noe. Men eg va innpå rudskogen.no å sjekket terminlisten, å ingen er oppført 18 mai :S

Kunne veldig gjerne tenke meg ein tur dertil, uten turbo da desverre :(

Hvem som arrangerer?

bimmers.no arrangerer. Den listen der er nok ikke akkurat oppdatert. Det er nok primært "faste" eller tidlig booka arrangementer som står der.

Banen er booka (februar) og betalt, kontrakter er skrevet og alt er i orden. Vi har banen fra 08 til 16, og så kommer NSK fra 17 til 21.

Påmeldingsskjema HÅPER jeg å klare å få ut i morgen kveld, men kan desverre ikke love noe. Vil uansett oppfordre dere som har bestilt hotell til å forhåndspåmelde dere så fort det blir mulig - kjedelig om det skulle bli fullt.

Ellers vil jeg nevne at oppmøte blir 07:30, så er dere forberedt på det. Jeg vet at det er tidlig, men det er kjedelig å bruke mer enn nødvendig av banetiden til teknisk og førermøte, og det tror jeg de fleste som skal kjøre er enige med. Det vil også bli et nytt førermøte for sent ankomne midt på dagen en gang, for dere som evt. har lang vei, eller bare ikke gidder å stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...