R Andersen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Jeg skal feire 17.mai på Notodden med familie og barn iår, så må kjøre derfra. Fra Notodden så er det vel ikke mer enn en drøy time til Rudskogen? Legger du deg kl 2400 og står opp 0600, så får du vel nok søvn, og du rekker å komme til første førermøte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 tar en time og 20min cca fra notodden til rudskogen.... vil jeg tro.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hmm... Korteste veien fra Notodden er 160km.. Dette er da -OM- Horten-Moss ferja.. En time? Tviler.. Den raskeste veien, derimot, er 195km. Dette er om Drøbaktunnelen. Den tar ca 3timer. Ref.: www.visveg.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Dere østfold-folk eier jo ikke stedsans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 joda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 1 time fra notodden til rudskogen? he he . Fritt for å ikke sitte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Man kjører isåfall tre ganger fartsgrensen i forhold til det Visveg opererer med.. men men.. Noen vil vel kjøre litt fort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Kjøre 5, så er man på 6:15-ferja fra Horten, 6:45 i Moss, og rundt 7:20-30 på Rudskogen. Jeg har tenkt tanken om å ha ekstra førermøte tidligere enn 12, men 9 blir det ikke. Da er vi for opptatt med å komme i gang med kjøring, idealsporvisning, osv. Det vil neppe bli verken utvidet førermøte for nyebegynnere eller idealsporvisning for de sent ankomne. Det tar for mye tid. Trodde dessuten det var 16. mai som var den vanligste å gå ut på jeg da. Er jo da man alltid har fri dagen etterpå. De fleste må jo normalt jobbe 18. mai. Uansett må jeg si at jeg ikke akkurat mister nattesøvnen av at folk må stå opp litt tidlig. Vi som arrangerer dette legger mye arbeid i å få dette til, uten at vi får betalt for det, og da gidder de færreste av oss bry oss om at noen må stå opp to timer tidligere enn normalt. Vi må det selv også, og det bare for å "jobbe" og gjøre dagen bra for dere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Kjøre 5, så er man på 6:15-ferja fra Horten, 6:45 i Moss, og rundt 7:20-30 på Rudskogen.Jeg har tenkt tanken om å ha ekstra førermøte tidligere enn 12, men 9 blir det ikke. Da er vi for opptatt med å komme i gang med kjøring, idealsporvisning, osv. Det vil neppe bli verken utvidet førermøte for nyebegynnere eller idealsporvisning for de sent ankomne. Det tar for mye tid. Trodde dessuten det var 16. mai som var den vanligste å gå ut på jeg da. Er jo da man alltid har fri dagen etterpå. De fleste må jo normalt jobbe 18. mai. Uansett må jeg si at jeg ikke akkurat mister nattesøvnen av at folk må stå opp litt tidlig. Vi som arrangerer dette legger mye arbeid i å få dette til, uten at vi får betalt for det, og da gidder de færreste av oss bry oss om at noen må stå opp to timer tidligere enn normalt. Vi må det selv også, og det bare for å "jobbe" og gjøre dagen bra for dere andre. Couldnt agree more. De som gleder seg til en dag på banen har null problemer med å komme seg tidsnok til første førerprøve. De som ikke klarer å stå opp tidsnok til å rekke dette, har da heller ikke noe problemer med å ta førerprøve klokka 12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Dere østfold-folk eier jo ikke stedsans. Har vanligvis stedsans, men denne gangen blandet jeg notodden med nesodden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Jeg trenger mest sangsylig vis en å sitte på med fra Moss, noen frivillige? Møter opp uansett tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Jeg tenkte mer på at første førermøtet var 8.30-9 draget hvis det var så tidlig for mange og et i 11-12 tiden..men jeg skal rekke et tidligere hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Vi kommer med bussen og 1 bil.. har ikke bestemt hvem enda.. Og vi har selvsagt ingen problemer med å komme dit tidsnok.. Det er bare å planlegge det, så jeg så ikke det problemet.. Vi gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Dere østfold-folk eier jo ikke stedsans. Har vanligvis stedsans, men denne gangen blandet jeg notodden med nesodden.... var akkuratt det jeg presterte å gjøre også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 sikkert dritartig, selv om bilen ikke er den kjappeste i verden....Går sikkert fort nok for meg Du kommer nok til å bli overasktet, tror den 2.8 litern kommer til å gå fort! Rona: Du kommer til å kjøre fra meg på langstrekket i alle fall... Jeg kommer med min 320i og 150 hk og skal ha min debut på bane. Bare sittet på tidligere. Godt å se at det er andre som ikke har kjørt så mye på bane før også. Kan ikke si at jeg ikke gleder meg... for det gjør jeg! Sees alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå