plugg69 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Slenger ut noen bilder av nybilen=) første vasken.. første rånetur.. hehe og et av den gamle som er tilsalgs. 41244531 320, 266tkm, 95mod, 55000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Fin Fin, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Grattis med fin og knallgod bil! Får vi noen detaljer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 grattis me ny kjempe fin bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puyol Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Var denne en tur på Mo i går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Gratulere så mye Petter - dein va fiiiiin På tide du fækk byttæ ut dein dær gamle cupe-en E må få prøv den ein dag Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Gratulerer med e46 dt. Begynner å bli noen her på forumet Bilen er Lemansblau? Knallfarge! Jeg ville kanskje påkosta meg senk og et multi.ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Gratulerer med e46 dt. Begynner å bli noen her på forumet Bilen er Lemansblau? Knallfarge! Jeg ville kanskje påkosta meg senk og et multi.ratt Hehe.. Enig i at det er en nyyydelig farge! Nå er vel jeg innhabil, men likevel. Ellers må jeg gratulere med en nydelig bil! Må si meg enig med Ellingsen`s forslag til modifiseringer. Sleng på noen pene 19 tommere, så blir dette helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 den er mysticblau, skulle vært senket mer... meeen.. er så god å kjøre at jeg ikke vil ødelegge kjøreegenskapene....... men det er en 04 modell 320dT, gått ca 100.. litt langt, men ble rimelig og med masse utstyr... har lyst på 19 tommere, men di originale18tommerne får duge et år.. blir vel m3 speil, soting av sideruter fremme, dobbel eksos og muligens litt stereofiksing. siden jeg ikke ble imponert over den original hk stereoen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Grattis med bil... Så meget pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Pen bil Petter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå