Gå til innhold

FORBANNET!

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får sikkert fart å sakene når du kommer med politiet på døra hennes :D

for ein tog han der mannen, har vel ingenting å si hvor gammel bilen er hvis bilen betyr noe for deg.

Bilen betyr alt for meg! :)

Og vist han begynner og klage på at det er en gammel bil, og ikke vitsi og fikse den opp, så ser jeg meg nødt til og hente balltre i bagasjerommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk....

Nå får jeg ikke opp bildene dine, men var vitne til noe tilsvarende på Rimi hjemme i går.

Da var det ei dame som hadde rygga på en annen og kjørt sin vei. En annen på parkeringsplassen hadde selvfølgelig sett det og sa fra til personen det gjaldt.

Hadde det vært bilen min hadde jeg blitt hysterisk grinete og vanskelig å ha med å gjøre, det er helt sikkert!

(Parkerer alltid ytterst på plassen der jeg da, så jeg ikke har noen biler til høyre for meg og god avstand på venstre.

Passer alltid på men likevel har jeg registrert nye riper i dørene på passasjersiden i løpet av vintern... Jævlig irriterende! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du fikk oppklart det.

Sånn kort innpå, var dama nice eller? :lol:

NEINEINEI!! schtøgg!

Tror hun har fallt fra "Styggetreet" og truffet ALLE greinene på vei ned.. +stammen og rota!!

Så hun fikk ikke slippe unna pga utseende nei :D

HE HE :D Fint du greier å holde humøret oppe, hadde det vært meg hadde jeg vært så fortvilet at jeg bare hadde sett svart på alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal dere høre....

Da jeg snakket med henne igår kveld da hun sa vi måtte utsette det til imorgen (tirsdag), så sa jeg til henne at hun skulle ringe med EN gang hun kom hjem fra jobb.. Som hun sa var kl hall 4..

Klokken ble fire pluss litt til. Og klokken kvart over fire ringte hun faktisk og spurte om jeg kunne komme om 15 min.

Vi kjørte til henne med færdig utfyllt skademld.skjema fra min side i håp om at dette skulle gå "prikkfritt". Som dere allerede kan tenke dere, så gikk det ikke prikkfritt.

Da vi ble bedt inn spurte de fint om vi ville ha kaffe eller røyk. FAKTISK tilogmed ØL!!! hehehe. Tror han spurte som en spøk da, i og med at han trakk på smilebåndet og lo litt :)

Det første han (mannen hennes) starter samtalen om skaden med er at han kjenner til en som er veldig flink med bil.

Da han sa dette ble jeg så sur at jeg bare kjikket ned i bordet og ristet på hodet og sa "neineinei, det første jeg eventuellt skal se er Fagbrevet hans som Biloppretter om dere skal bruke dette "trikset", noe som han selvfølgeligt ikke hadde.

Han jobber Offshore og skrudde kun en del på biler på fritida, og hadde mulighet for å leige lakkboks.

Vi gikk ut og så på skaden etter en del krangling om hvordan dette skulle løyses, ettersom de ikke ville ta det på forsikringa.

Da sier han: "Denne bilen er vell ikke værdt mer en litt over vrakpanten, jeg kan jo kjøpe den av deg for det?"

SAAATAN, da ble jeg helt krakilsk og sa at: " NÅ er det nok!! Dette pisset gidder jeg ikke og høre på, jeg stikker til politiet vist dere skal holde på slik!!! Har dere noe å skjule, siden dere vil ta det privat? Har du ikke lappen kanskje?"

Da bare ristet hun på hodet og sa at jeg måtte skjerpe meg og ikke true med politiet.

Til slutt etter langt og lenge med krangling og enda flere truinger med politianmeldelser så ble de enige at de skulle fylle ut skademld.skjema.

Vi gikk inn igjen og fyllte det ut, og jeg ble faktisk overasket at hun faktisk hadde lappen. Noe som det ikke så ut som ettersom bilen deres så ut som en dass, ingen hele deler og masse bulker.

Håper takseringa blir høy! Så mye tull som de har prøvd på, så burde de spandere hel-lakkering ;)

Go natt fålkens. Nå ska eg legga meg, vist eg får såva da! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt dt gikk bra litt OT:natt til lørdag så har noen ript opp heila bilen md nøkkel inn til grunninga så det hva skrekk og se på så rett ned til politiet og seffølgelig det vanliga fyll ut anmedelse blablabla så hva nede hos forsikrings selskapet på mandag og snakka med dem ja skulle fikse ripene og sånt men så tenkte jeg for vell utnytte situasjonen litt og sa det kom til og bli skille i lakken noe dt faktisk jørr! så 3000kr i egenandell:( mn full lakkering så bra det endte godt mn likevell man sitter og tenkter hvem kan være mn uanz irriterende at folk gidder og jøre sånnt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...