Gå til innhold

Min nyinnkjøpte e36 325i 1992 NYE BILDER


Dehghan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig dyrere forsikring på 325 enn 328 fordi det er mange fler idioter som ikke kan kjøre bil som kjører 325?

Hehe.. Mulig mulig.. Men i følge statistikkene er det 300 saker i året på E36 325i. Det være seg, ulykke, skade, tyveri og innbrudd. Og de tallene er BARE fra Oslo Akershus og Bærum...

som retur til din påstand, og som eier av en 325i, vil jeg tørre å påstå at det er enda fler idioter som har 318 som ikke har peiling på å kjøre, enn de som har 325i..

Har du en 325i i dag viser det bare, mtp den dyre forikringa, at du virkelig VIL ha en BMW 325i.. Og det er akkurat det JEG vil..vil ikke ha 320.. og ikke 328.. Vil ha en 325... Kunne godt tatt en M-klasse... men det blir igjen en heeeelt annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg pusket litt med bilen, leste DIYen til Lien, ang slakk i håndbrekk, bra DIY btw, gjorde det litt anderledes jeg da, brukte ingen skruer, fikk klemt det til slik at det sitter litt bedre. Har også montert ut check control saken i påvente av ny, har gjort en deal med RR her på forumet, så venter en ny slik av han snart.

24042007098nt9.jpg

24042007099uq0.jpg

24042007100dn1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte skrive litt mer om bilen. Akkurat nå er jeg fri for takluke, kjører med plastikk for en liten stund, venter ny takluke og hele mekanismen. Blir å ta en del bilder når den skal monteres i og legge de ut.

Har et scorpion effektanlegg montert, original 325 frem til katalysatoren, og scorpion 2,5" bakover. Grom lyd for de som måtte lure, :D sammens med 6èr lyden blir det himmelsk. :lol:

Trenger nytt lenkestag fremme på venstre side hvertfall, men lurte på om jeg ikke bare skulle bytte begge.

Til sommeren tenkte jeg å bestille nye senkefjærer, siden den kun er senket 40 fremme nå, noen som eventuelt har et sett å selge?

Som sagt kommer det også flere litt mer detaljerte bilder av bilen nå snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo takker for det, men skal gjøre det sammen med en kompis som har gjort det før, han som plukka den av og så. Men vet du om det er samme takluke og mekanisme på sedan, touring og coupe, eller hva er forskjellen isåfall.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo takker for det, men skal gjøre det sammen med en kompis som har gjort det før, han som plukka den av og så. Men vet du om det er samme takluke og mekanisme på sedan, touring og coupe, eller hva er forskjellen isåfall.?

Det vet jeg desverre ikke. Den takluka jeg monterte var annerledes i selve festene enn den jeg hadde. Men når jeg bytta hele mekanismen så passa det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...