S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 jepp, martsimo traff spikeren på huet der....
Dehghan Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Velg derfor postbanken, de har ikke peiling.
BreitBau Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Mulig dyrere forsikring på 325 enn 328 fordi det er mange fler idioter som ikke kan kjøre bil som kjører 325? Hehe.. Mulig mulig.. Men i følge statistikkene er det 300 saker i året på E36 325i. Det være seg, ulykke, skade, tyveri og innbrudd. Og de tallene er BARE fra Oslo Akershus og Bærum... som retur til din påstand, og som eier av en 325i, vil jeg tørre å påstå at det er enda fler idioter som har 318 som ikke har peiling på å kjøre, enn de som har 325i.. Har du en 325i i dag viser det bare, mtp den dyre forikringa, at du virkelig VIL ha en BMW 325i.. Og det er akkurat det JEG vil..vil ikke ha 320.. og ikke 328.. Vil ha en 325... Kunne godt tatt en M-klasse... men det blir igjen en heeeelt annen sak...
Mexos Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Synes uansett forsikringen på 325 er helt på bærtur. betaler 13k i året i kasko med 80 prosent bonus registrert på en eier på 50 år som aldri har krasjet. kjørelengde 20 000km tror jeg.
Dehghan Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Idag har jeg pusket litt med bilen, leste DIYen til Lien, ang slakk i håndbrekk, bra DIY btw, gjorde det litt anderledes jeg da, brukte ingen skruer, fikk klemt det til slik at det sitter litt bedre. Har også montert ut check control saken i påvente av ny, har gjort en deal med RR her på forumet, så venter en ny slik av han snart.
Dehghan Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 Tenkte skrive litt mer om bilen. Akkurat nå er jeg fri for takluke, kjører med plastikk for en liten stund, venter ny takluke og hele mekanismen. Blir å ta en del bilder når den skal monteres i og legge de ut. Har et scorpion effektanlegg montert, original 325 frem til katalysatoren, og scorpion 2,5" bakover. Grom lyd for de som måtte lure, sammens med 6èr lyden blir det himmelsk. Trenger nytt lenkestag fremme på venstre side hvertfall, men lurte på om jeg ikke bare skulle bytte begge. Til sommeren tenkte jeg å bestille nye senkefjærer, siden den kun er senket 40 fremme nå, noen som eventuelt har et sett å selge? Som sagt kommer det også flere litt mer detaljerte bilder av bilen nå snart.
Robin_Isak Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Hvis du trenger råd og tips ang taklukebytte er det bare å spørre. Gjorde nettopp det samme på min 325. Ikke morsom jobb å gjøre helt alene. Følte meg som en misbrukt akrobat etterpå
Dehghan Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 Hehe, jo takker for det, men skal gjøre det sammen med en kompis som har gjort det før, han som plukka den av og så. Men vet du om det er samme takluke og mekanisme på sedan, touring og coupe, eller hva er forskjellen isåfall.?
Robin_Isak Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Hehe, jo takker for det, men skal gjøre det sammen med en kompis som har gjort det før, han som plukka den av og så. Men vet du om det er samme takluke og mekanisme på sedan, touring og coupe, eller hva er forskjellen isåfall.? Det vet jeg desverre ikke. Den takluka jeg monterte var annerledes i selve festene enn den jeg hadde. Men når jeg bytta hele mekanismen så passa det fint.
Dehghan Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 Akkurat ja, ja men det er han som jeg nettopp kjøpte bilen hos som akkurat hadde plukket av takluka, og han sa han hadde ordnet med en ny så, den kommer vel snart da tror jeg.
-AmunD- Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Til sommeren tenkte jeg å bestille nye senkefjærer, siden den kun er senket 40 fremme nå, noen som eventuelt har et sett å selge? Har ett 60/40 senkesett, dempere og fjærer. Som jeg skal selge om det ikke passer på bilen min.
Dehghan Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 Hva slags sett er det, og til hvilken pris isåfall, spørs om jeg får kjøpt noe riktig enda, studentøkonomi vettu, ;D
Dehghan Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 AEZ felger ///M girkule med lys 6èrn Foreløpig stereo Sideskjørt, litt fargeforskjell Ny takluke Sidemarkering, to fremme og to bak
Dehghan Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 Ja du kan så gjerne spørre!!?!? Forrige eieren som hadde klistret de på, har som sagt nettopp kjøpt bilen så, de skal nok av ja, det er sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå