BMW_E34 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Var nærmere høstferien i London, og der har de hvertfall nok av BMW er, og noen av dem er foreviget av min bror, så jeg tenkte å legge ut litt stemningsbilder der fra. Og litt bilder fra da jeg selv i påsken var i London. Håper de faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 mye fint der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 De har nok skjønt det med å velge bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Når jeg er hos fattern (i Glasgow) så er det utrulig mye flotte biler, så E46 M3 cab`er lotus`er TVR ( ! ) Ferrari osv. Porsche Cayenne sto nesten på hvert eneste gatehjørne:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Har selv vært der borte, og det er ikke en eller to bmw man ser der, det er en hel haug med e46 der, og alle er m3... spennende land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 likte spesielt den kvite nesten øverst jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Man får sett det meste i London. Siklet selv når jeg var der. Men må være litt kjedelig å kjøre f.eks en Ferrari, når det er lyskryss hver 5. meter likson. Men det er jo showoff da! Blant de mest hardcore bilene jeg så, var Lotus Exige og Noble M12. Kan ikke være spesielt komfortable å kjøre i byen. Edit: Alltid gøy med private bilder, flott bidrag. Endel veldig bra bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Fine bilder. Den hvite M'en var fet! Kunne klart meg uten spoileren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Det går utrolig mange flotte BMW i GrB. Skal man tro hva man leser i Total BMW og Performance BMW så er BMW miljøet der borte ganske så stort, men ombygginger er mye mindre utbredt der borte enn her.. De aller peneste orginalbilene går som oftest der borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Det er jo ikke så rart da m3 ikke koster mye mer enn andre modeller, alt er jo så billig der, ingen som gidder å kjøpe en 318 der når en 328 koster omtrent samma. Men gøy å gå rundt der, ser jo alltid noe der hele tia som er sjeldent og se her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 de har nok ikke hørt om 316\318 der nede doh! vil ha M3 blargh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Mange pene biler! Tror nesten vi bor i feil land... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 BMW er ikke fra London...men Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Var på klassetur til Scarborough for ei uke siden. var mange fete biler å se ja! E60 530d Porsche 911 745i. Husker ikke hva karosserimodellen heter men det er den nyeste 7-serien Porsche Boxter Lamorghini Gallardo Gallardo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 BMW er ikke fra London...men Tyskland Tror ord-delings-feil er en folksykdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå