Gå til innhold

BMW er fra London

Share

Anbefalte innlegg

Var nærmere høstferien i London, og der har de hvertfall nok av BMW er, og noen av dem er foreviget av min bror, så jeg tenkte å legge ut litt stemningsbilder der fra. Og litt bilder fra da jeg selv i påsken var i London.

Englandpsken07_0499.jpg

Englandpsken07_0500.jpg

Englandpsken07_0501.jpg

Englandpsken07_0581.jpg

Englandpsken07_0582.jpg

Englandpsken07_0606.jpg

Englandpsken07_0637.jpg

London102.jpg

London164.jpg

London165.jpg

London166.jpg

London174.jpg

London175.jpg

London178.jpg

London179.jpg

London180.jpg

London183.jpg

Håper de faller i smak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får sett det meste i London. Siklet selv når jeg var der. Men må være litt kjedelig å kjøre f.eks en Ferrari, når det er lyskryss hver 5. meter likson. Men det er jo showoff da!

Blant de mest hardcore bilene jeg så, var Lotus Exige og Noble M12. Kan ikke være spesielt komfortable å kjøre i byen.

Edit: Alltid gøy med private bilder, flott bidrag. Endel veldig bra bilder også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går utrolig mange flotte BMW i GrB. Skal man tro hva man leser i Total BMW og Performance BMW så er BMW miljøet der borte ganske så stort, men ombygginger er mye mindre utbredt der borte enn her..

De aller peneste orginalbilene går som oftest der borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så rart da m3 ikke koster mye mer enn andre modeller, alt er jo så billig der, ingen som gidder å kjøpe en 318 der når en 328 koster omtrent samma. Men gøy å gå rundt der, ser jo alltid noe der hele tia som er sjeldent og se her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...