Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

BMWE34: Jeg beklager hvis innlegget virket støtende mot deg, men mitt innlegg var ikke rettet mot deg eller noen andre konkrete personer. Det virker bare som om en god del virkelig tror at når de kjører forbi noen så har de parkert bilen og ferdig med det. Da er man også gjerne ekstra kul fordi man har kjørt forbi en bil med 500hk mer enn den bilen man selv kjører.

Skrevet

synes egentli jeg flisa en Golf forleden dag... fra 80 til 140, den forsvant baki speielen et sted.

ganske sikker på den gav alt siden den følgte etter med en gang jeg gassa på..!

Skrevet

husker når jeg var 18-20år å kjørte forbi tøffe biler med BMW 316i bilen jeg hadde,som ikke hadde noe 316i merke på bagasjelokke å dobbel potte,da følte jeg meg kul,skjønner ikke helt hvorfor nå siden bilene bare kjørte i fartsgrensa :lol: men ble kjørt fra av en sort polo med en blond dame med solbriller for noen år siden :oops: men morro var det :wink:

Skrevet

Var ute å skulle fjerne litt spindelvev i pott.. passerte 180 km. da eg såg ein bil lenger framma og tenkte at måtte vissa ka bmwen er god for..

da eg komme ganske nær bilen, ein kvit Volvo, kva anna en POLITI stod det på bilen ... blei fort varmt i bremsene da.... lurer på kva dei tenket på da .. dei såg vel at eit par lys kom for mot dei i spegla..

Skrevet
kjørte fra en lamborghini met toyota hiace..

Lamborghini traktor da eller??

Nei var faktisk en diablo, men han lå jo bare å cruisa. litt ironisk skrevet siden det virker som enkelte her har noen usannsynlige historier som bare blir dumt å høre på. Ingen som tar hensyn til om vedkommende i den andre bilen faktisk har gitt på og om han gir gass fra 1500rpm så er det lite hester som jobber og ikke rart at de klarte å kjøre fra...

Skrevet
Tror de fleste inleggene har en humoristisk tone..

Virker som mange av de siste har det ja, men noen av de første virker til å tro på sjølvaste julenissen:)

Skrevet

Jeg har parkert mange eksotiske biler med 328en gjennom tidene. Topp 5 listen består av: Swift, Fiesta 1,1, Sierra 1,6, Fiat Punto 1,3 og Scoda Fabia 1,2...har også selvfølgelig parkert en hel haug med Ferrari, Corvette, Aston martin og McLaren, men det er en annen historie....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...