mrmpower Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 var på veg hjem istad, så kom d en honda kjørende forbi i en fart. tenke for meg selv.. HAHA.. så jeg girte ned tok den ijenn og blåste for bi den et stykke lengre bort skulle han kjøre forbi meg ijenn, men denne gangen var jeg klar på gasspedaln, girte ned, og han kom på siden av meg pga at han kom med stor fart, så slo hestene til i bimmærn og blåste fra han ingen pusslette honda skal få kjøre fra bimmern nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Klarte nå å holde følge med en Mercedes med 230hk i en Opel 2.5 td med 130hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 hehe,er artig med litt kappkjørin av og til jeg og er litt "nøyen på" at ingen får sette BMW i dårlig lys så har hatt noen sånne episoder selv! Var en gang i danmark at en ti de grader styla japsebil kom å suste forbi i 130 sona der,etter litt forbikjøringer av hver andre,gira jeg ned,og moste forbi han i 200km/t.. da gav han seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Ja, Så flott du klarte og kjøre fra den.. Har et stort problem med at Volvo 240 alltid kjører fra meg når de ser meg Liker vist ikke BMW de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Lever fortsatt på den gangen jeg med Yaris 1.3 og 4 personer i bilen holdt føge med en helt ny Audi A6 2.7TDI Taxi uten passasjerer ut av et kryss. Og han så ut som han prøvde å trakke pedalen gjennom gulvet. Kan vel si det slik at vi terget han litt etter at han lå i 60 i 80 sonen lørdag natt og snakket i mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 jeg kjørte fra en audi tt med min kadett c 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Off...jeg faller også ofte for fristelsen.. Er ikke det smarteste en kan gjøre Men morsomt er det iallefall! Spesielt uten emblem:) Det morsomste er å jekke ned dieselpatrioter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 På motorveien nordøst for Orlando kjørte jeg fra en Lamborghini Diablo med Mustangen jeg hadde i de "glade Florida-dager". Det hører med til historien at Diabloen bare cruiset avgårde uten og gi på, mens jeg ga alt bilen min hadde.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Alltid gøy med litt små-erting. Hadde en opplevelse en gang, men da var det jeg som parkerte en BMW (desverre ) Det ver en E38 730iA, og jeg hadde en Beetle 1.8T. Det han ikke visste, var at Beetle'n var chipet til 193 hk, og 310 Nm. Gikk greit den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Husker jeg flekka en ny Mercedes 270CDI med min tidligere E36 325coupe. Merca gikk bra, Bevares. men 160 og opp var BMW'en mye hvassere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Husker jeg flekka en ny Mercedes 270CDI med min tidligere E36 325coupe. Merca gikk bra, Bevares. men 160 og opp var BMW'en mye hvassere. Det skulle nesten bare mangle iom. at Mercedes-Benz W210 270 CDI (1999-02) originalt kun har 170 HK mot dine 192 HK... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 som noen sier, det er arti med noen episoder .. man kan få litt "adrealin kick" av det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Husker på vei til gatebil i 03...en Prelude som ville gasse litt. Dro den faktisk akkurat med 318isen edit: Denne tråden ligger vel litt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joebear Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Jeg kjørte fra en utrykkningsbil med mamma sin golf 1.6 når jeg lærekjørte med hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Det var jæskla fett da jeg parkerte en E60 525da!!!!!11 Jeg kjørte bortover, og så bremset jeg da liksom, helt til bilen stod stille. Så vippet jeg girspaken over i "P" og der stod den da. Ufattelig kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå