Gå til innhold

VERD MYE?


nune
 Share

Anbefalte innlegg

Hva selger forlanger og det som en evt. kjøper er villig til å betale kan ofte sprike mye.

De to eksemplene du viser til på Finn for 45k er jo ikke solgt. Hvorfor ikke? Feil pris selvsagt. Prøv deg med en annonse på Autodb og kanskje en på Finn (Biler under 50k koster 159,- på Finn).

Jeg solgte nettopp en 94 525iA (uten sammenligning forøvrig). Hadde håpet på 40-45k for denne, men endte opp på 30k.

...og mange har nok lyst på en 320 fremfor en 318. På disse årsmodellene er prisforskjellen mer eller mindre jevnet ut.

Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge en bil er nylakkert kun for å få et godt utseende, og ikke for å skjule skader så er jo dette selvfølgelig et pluss:D

M-tech styling er jo også et pluss, selvfølgelig, men du kan nok desverre ikke ha altfor store forhåpninger om å få igjen disse pengene når du eventuelt får solgt bilen!

Styling, heftig stereo, etc er ikke nødvendigvis noe "pluss", generelt sett, som tilsier at bilen er mer verdt, med noen unntak selvfølgelig ;)

Men lav km-stand og rustfri er jo såklart store pluss:D

Men som sagt, bilen er en 318, og relativt gammel, så rett under 50k tror jeg du kommer til å slite for å få for den:P

Men er jo din bil, så sett den pris DU syns er passende, så får du og eventuell kjøper komme til enighet! :D

Lykke til med salg!

Btw, kjører 00-mod 316 selv, og den har nå rulla 210k+ på 7 år:( kommer til å slite med å få solgt denne også...nettopp pga av de fleste ønsker seg minimum 320:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva selger forlanger og det som en evt. kjøper er villig til å betale kan ofte sprike mye.

De to eksemplene du viser til på Finn for 45k er jo ikke solgt. Hvorfor ikke? Feil pris selvsagt. Prøv deg med en annonse på Autodb og kanskje en på Finn (Biler under 50k koster 159,- på Finn).

Jeg solgte nettopp en 94 525iA (uten sammenligning forøvrig). Hadde håpet på 40-45k for denne, men endte opp på 30k.

...og mange har nok lyst på en 320 fremfor en 318. På disse årsmodellene er prisforskjellen mer eller mindre jevnet ut.

Lykke til med salget.

Hvorfor er det nødvendigvis prisen som er skyld i at disse bilene ikke er solgt??? Kjenner du selger? Er det du som er selger?

Bare nysgjerrig, siden du virka så bombesikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dette er en 318i så er det jo mange som er inntrisert i sånn bil,mange jenter som ikke gidder å bry seg om motor volum bare utsende er bra å mange unge gutter på 18-19 som ikke får forsikring på foreldra er jo en 318i et bra utganspungt i begynelsen til du har spart opp litt bonus å får lit øvelse å kjøre bil :wink: blir helt feil å si at bilen ikke er verdt mye for at det er en 318i,har jo mye å si på hvor bra stand å km..men det er kjøpers marked,men et stort + er ryddig å vasket bil,ikke anleg som ligger å slenger,helst ikke sota lykter å naftest er jo veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tenkt å selge bilen så vil jeg ikke anbefale deg å lakke opp.

Er mye bedre at du tar en kveld og polerer bilen skikkelig, tar noen fine bilder av bilen og legger den ut for salg til rundt 30-40k. I stedet for at du bruker 20k på å lakkere og sitter og håper på å få solgt den for 40-50k.

Fyr opp en annonse med nyvaska polert bil og sett prisen til 39 000kr. Da kan du kanskje ha et prutningsmonn på 4000kr

Det er i mine øyne en realistisk pris. Lakk og plastikk får du ikke igjen for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt min gamle 318i til salgs for 45 for noen måender siden! fikk 43 etter 2 dager jeg la den ut for salg! var en 92 med 190 på telleren!

så at du kan få 50 for den treffer du den riktige kjøperen ser jeg ikke bort ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det nødvendigvis prisen som er skyld i at disse bilene ikke er solgt??? Kjenner du selger? Er det du som er selger?

Bare nysgjerrig, siden du virka så bombesikker ;)

Tilbud og etterspørsel. Enkelt og greit. Det er først og fremst prisen folk ser på. Ikke påstå noe annet. Hjelper lite med styling, tuning, ny lakk...bla...bla... hvis den er priset altfor høyt.

synes forresten at 318 E36 er fine biler. Har hatt 2 slike selv.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange fine innlegg her... er vel kansje at jeg syntes bilen er verd mer en den er... bilen blir nokk lakkert uansett. da jeg har "en avtale" :)..

men skal nok vurdere og selge den. så får jeg det jeg får før den.

vist ikkev jeg får den solgt, så beholder jeg den bare. er jo en fin bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke betalt mer en 40 000 for Bilen din ihvertfall. Får en bra 320 til 50 lapper. Ny lakk er det selger som taper på og kjøper som tjener på. Samme med styling. Det øker ikke verdien på bilen, men heller interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...