Gå til innhold

Invitasjon til banekjøring 18. mai på Rudskogen Motorsenter!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal dit så jeg rekker førermøtet kl 10.

Men kjører jo ikke fra Vestfold, så :)

Jeg har sagt ja til å hjelpe til som flaggvakt, men synes de som er med å hjelper til kan få litt goder også. Ikke bare de som "organiserer". Tenker på hvis en står 2 timer som flaggvakt. Klokken går fort mot 16....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder rabatter, så skal vi ihvertfall få til en god deal for de som skal hjelpe til som instruktører.

Mer grining vil jeg ikke høre.

De fikk jo grei deal, ja. Gratis :) Nå har jeg betalt de 500, hvor lenge skal flaggvaktene stå av gangen? Siden jeg ankommer kl 10 vil jeg gjerne vite hvor mye tid disponibelt vi vil få på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder rabatter, så skal vi ihvertfall få til en god deal for de som skal hjelpe til som instruktører.

Mer grining vil jeg ikke høre.

De fikk jo grei deal, ja. Gratis :) Nå har jeg betalt de 500, hvor lenge skal flaggvaktene stå av gangen? Siden jeg ankommer kl 10 vil jeg gjerne vite hvor mye tid disponibelt vi vil få på banen.

Er vel tenkt at hver vakt skal vare to timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er vel liten vits evt å ta med M3'n ettersom det ikke er lov å parkere den i depoet så blir vel lite å vise frem.

Klart det er vits. :)

Men det er ikke noe problem å stille med en annen bil, bare gi beskjed når du triller inn.

Ellers blir det people's choice-kåring (med en liten bilstereo-påskjønnelse fra BugBoys), og der vil alle kunne delta.

Det var godt å høre. Da stiller jeg nok med annen bil til kjøring vil jeg tro. Så får M3'n stå der og forhåpentligvis "shine" i glansen og vinne litt premie. Har liten tro på det da men.... Men kan den da stå sammen med den andre bilen jeg stiller med i depoet?

hagenisse skrev:

Det blir spis-så-mye-du-vil av bamsemums til alle flaggvakter!

Jippi..... Bamsemoms er jo en av de beste godteriene en kan få fatt i.... :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer..

Men vi kan jo se det litt an, men i utgangspunktet har vi bare plass til biler som skal kjøre i depotet. Det finnes et annet alternativ også; Hvis det ikke blir arrangement på go-kartbanen får vi bruke den også - da kan det blir for de som vil stille ut. Dette vet vi desverre ikke før to dager før treffet.

Det blir uansett ikke noen veldig organisert utstilling, da vi ikke har folk til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...