Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at jeg heller evt bare har lyst til å være flaggvakt/fotograf, tenker jeg..

Vi snakker jo om de $$$, for min del..

Hvordan blir det da med hva jeg skal betale? Skal jeg betale noe? 50,-? Gratis? Etc..

Håper dette går greit. Hvis ikke, så ønsker jeg folkene et koselig banetreff! :)

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvor mange må det være:)? Ser bra ut dette her! *glede seg*

Banen er booka og betalt for lenge siden, så treff blir det uansett, men jeg vil jo gjerne slippe å gå i minus... for å klare det må vi ha 60 biler.

Ser ut til at jeg heller evt bare har lyst til å være flaggvakt/fotograf, tenker jeg..

Hvordan blir det da med hva jeg skal betale? Skal jeg betale noe? 50,-? Gratis? Etc..

Prisen er 50,- om man ikke kjører, men vi får nok en ordnings i forhold til flaggvakter som har meldt seg på forhånd. :)

Skrevet

Prisen er 50,- om man ikke kjører, men vi får nok en ordnings i forhold til flaggvakter som har meldt seg på forhånd. :)

Så jeg vil evt få videre info om dette, og hvis ingen info, så er det bare å møte opp til et -fornuftig- tidspunkt?

Skrevet
Så jeg vil evt få videre info om dette, og hvis ingen info, så er det bare å møte opp til et -fornuftig- tidspunkt?

Spørsmålet er egentlig hvor tidlig man vil møte opp..

Det er nok det første skiftet som blir vanskelig å få fyllt opp, men du kan gjerne gi meg en pekepinn på når på dagen du ønsker å stå..

Skrevet

Oppdatert liste:

1.   Ellingsen            E36 M3               
2. sh0rty^ E30 327tic/E46 320i
3. Rona E36 328i Coupe Bet. OK
4. Vegar Selvåg Hansen E46 320Ci
5. Steffan C E34 520i Touring Bet. OK
6. ///Magnus E46 M3 Bet. OK
7. muska Delebuss + bil Bet. OK
8. mAZE E30 M3 Bet. OK
9. hagenisse E36 318is OK
10. Even Tveter E46 320d Touring Bet. OK
11. [space] E46 320i Bet. OK
12. Lars H.H. E87 120dA
13. TOREBMW E30 (++)
14. Kjetil Sømme E46 330Ci OK
15. Nautiluz E38 730dA OK
16. Quattrokiller E46 330xi Touring OK
17. R Andersen ? OK
18. Dr_S E36 328i Touring
19. |Andreas| E46 318Ci Bet. OK
20. Henrik K E46 E39 525i Touring Bet. OK
21. Ole Jørgen E30 318is Touring OK
22. Jan_Sande E36 M3
23. Ca///e E90 320i
24. Kristian Lien E23 745i Bet. OK
25. joris E30 325i Bet. OK
26. Richard D E46 320ci
27. toomas E34 M5 Bet. OK
28. jonas523 E39 523i Bet. OK
29. bmw-e36-e46 E30 318is
30. Anderslien E34 520i
31. Karl-M.K. E30 M3 OK
32. kjennern E39 530dA Touring Bet. OK
33. 2mMy E39 520i Bet. OK
34. Joachim Lie E30 325i
35. Jan e34 E30 325i/E36 320i

Skrevet

Ellingsen: Ser bilde av ny bil i avataren din! Er det noen flere bilder ute og går her eller? Fant ingen tråd... Kan ikke snike inn en godbil sånn! Her kreves bilder og specs! :)

Skrevet
Er det presidenten i CCN som har meldt seg på der eller?

Hvordan blir det med meg og flaggvakt-ståing?

Presidenten kommer ja. Han stiller som instruktør og kommer vel med en nyinnkjørt E30 M3.

Skrevet

lurt epå en ting når det gjelder dette treffe.. bilen min nok ikke klar og ferdig testet til at jeg kan få brukt den på bane enda, men lurte litt på å komme å stille den ut. åssen er det i forhold til dette treffet?

hvor mye må jeg betale hvis jeg bare skal inn med bilen å stille den ut?

håper den ansvarlige for treffe kan svare meg på dette her eller gjerne sende meg en pm med svar. takker på forhånd

Skrevet
lurt epå en ting når det gjelder dette treffe.. bilen min nok ikke klar og ferdig testet til at jeg kan få brukt den på bane enda, men lurte litt på å komme å stille den ut. åssen er det i forhold til dette treffet?

hvor mye må jeg betale hvis jeg bare skal inn med bilen å stille den ut?

håper den ansvarlige for treffe kan svare meg på dette her eller gjerne sende meg en pm med svar. takker på forhånd

Vi har ikke så mye ekstra plass eller mannskaper til dette at vi kan lage noe utav en utstilling. Men du kan trolig parkere på grusplassen utenfor kafeteriaen og betale 50 penger som tilskuer. Skal du inn på plassen med bilen er det samme pris for alle desverre, uansett om du skal kjøre eller ikke.

Skrevet

Et lite tillegg til Kjetils svar over:

Grusplassen ved kaféen og ved innkjøringen har vi fått lov til å bruke, men vi har ikke mannskaper til å organisere utstilling. Vi må ha dommere, premier etc. People's choice kan bli aktuelt, men da trenger vi premie®.

Ser det er noen som har to biler satt opp. Kan man ha med to biler, eller må man da betale for to?

De er bare usikre på hvilken bil de skal ta - man betaler per bil, inkl. fører.

Hvordan blir det med meg og flaggvakt-ståing?

Så sant du fortsatt kan er det flott! Hvis du har ønsker om når du vil stå, så send meg en PM eller ta det på treff-tråden i komité-delen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...