Gå til innhold

Forskjell på 320 2.2l og 323 2.5l? (E46)

quentez
 Share

Anbefalte innlegg

Ser litt etter bil, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Det står mellom en 320Ci (2.2-literen) eller 323Ci (2.5-liter). Begge har like mange hester (170), men dreimomentet er større på 323'en.

Er det noen stor forskjell på disse i performance? Siden 323Ci er litt gamlere enn 320Ci (99-modell kontra 01-modell) blir det billigere å importere.

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt har jo egentlig 323, 186hk ? Er vel også litt lettere og hente ut hk av 2.5l enn 2.2l hvis du har planer om det.

hadde selv gått 323.

Og litt off-topic. Har i planene selv og importere en 323 ci om tid og stunder, men har ikke sjekket om det er noe å spare på det. Har du sammenlignet prisene i norge i forhold til å importere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt etter bil, men er litt usikker på hva jeg skal velge. Det står mellom en 320Ci (2.2-literen) eller 323Ci (2.5-liter). Begge har like mange hester (170), men dreimomentet er større på 323'en.

Er det noen stor forskjell på disse i performance? Siden 323Ci er litt gamlere enn 320Ci (99-modell kontra 01-modell) blir det billigere å importere.

Noen innspill?

Du har beskrevet det viktigste... og i tillegg bør man merke seg at E46 323i aldri kom med facelift. Ergo bør du kjøpe en mest mulig ny E46 320i med M54B22 motoren... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...