B.E.E. Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Flotte bilder, godt å se at sesongen er igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 heei.. P.I.B kjørte du bak meg ned fra lånke? var en lys blå m-sport bak meg.. jeg har en mørk blå med prøveskilt.. Stemmer bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Hey Hey Gamlebilen min er med og sjer e. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 ingen som har filmet da? kunne ikke bli med jeg. så kjekt med bilder da.. den røde e30 m3 er d den som står v/statoil v strandveien d.. den sjer jævli strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 Så flere med kamera der så kommer nok opp en film på nettet etterhvert tenker jeg Mest sannsynlig på bilforumet først vil jeg tippe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg synes det er råttent gjort av "treff-ledelsen" å si "nei, beklager det er fullt" på utstillingen når man kommer med en strøken, nylakkert E30 (med m3 bredding) med vankelmotor på nesten 600HK. Det var tross alt mange biler der som ikke var noe "spesielt". En original passat stasjonsvogn med 18" felger er ikke noe kult. Ja jeg vet at han burde møtt opp tidligere bla bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 Jeg synes det er råttent gjort av "treff-ledelsen" å si "nei, beklager det er fullt" på utstillingen når man kommer med en strøken, nylakkert E30 (med m3 bredding) med vankelmotor på nesten 600HK. Det var tross alt mange biler der som ikke var noe "spesielt". En original passat stasjonsvogn med 18" felger er ikke noe kult. Ja jeg vet at han burde møtt opp tidligere bla bla Er enig der. En kamerat av meg sto 2 biler bak meg i køen med en sjelden Mazda Mx-6 Med komplett stylingkit (som faktisk er pent!) og en japansk V6med 200hk og fikk samme beskjed. Han ble vist til nærmeste jorde sammen med mange andre kjedelige biler. Det ble så sluppet inn flere kjedelige biler på utstillingen etter han Synes også det var litt vel mye Bmw på utstillingen kontra andre merker. Greit nok at Bmw er pene biler, men er faktisk ikke så spennende å se på flere originale Bmwer kontra noen forsegjorte biler fra andre merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 heei.. P.I.B kjørte du bak meg ned fra lånke? var en lys blå m-sport bak meg.. jeg har en mørk blå med prøveskilt.. Stemmer bra det nydelig farge på den der bilen din=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå