Gå til innhold

Bilder fra Lånke 28.04.07

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er råttent gjort av "treff-ledelsen" å si "nei, beklager det er fullt" på utstillingen når man kommer med en strøken, nylakkert E30 (med m3 bredding) med vankelmotor på nesten 600HK. Det var tross alt mange biler der som ikke var noe "spesielt".

En original passat stasjonsvogn med 18" felger er ikke noe kult.

Ja jeg vet at han burde møtt opp tidligere bla bla :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er råttent gjort av "treff-ledelsen" å si "nei, beklager det er fullt" på utstillingen når man kommer med en strøken, nylakkert E30 (med m3 bredding) med vankelmotor på nesten 600HK. Det var tross alt mange biler der som ikke var noe "spesielt".

En original passat stasjonsvogn med 18" felger er ikke noe kult.

Ja jeg vet at han burde møtt opp tidligere bla bla :D

Er enig der. En kamerat av meg sto 2 biler bak meg i køen med en sjelden Mazda Mx-6 Med komplett stylingkit (som faktisk er pent!) og en japansk V6med 200hk og fikk samme beskjed. Han ble vist til nærmeste jorde sammen med mange andre kjedelige biler. Det ble så sluppet inn flere kjedelige biler på utstillingen etter han :roll:

Synes også det var litt vel mye Bmw på utstillingen kontra andre merker. Greit nok at Bmw er pene biler, men er faktisk ikke så spennende å se på flere originale Bmwer kontra noen forsegjorte biler fra andre merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heei.. P.I.B kjørte du bak meg ned fra lånke? var en lys blå m-sport bak meg.. jeg har en mørk blå med prøveskilt..

Stemmer bra det :)

nydelig farge på den der bilen din=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...