plugg69 Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 heisann.. noe som kan si meg hvor av inngangen til en 16/9 skjerm sitter? har tv tuner.. men finner ikke inngangen.. tenkte å koble på video ipod i stedet for å bruke dvd spiller... virker lettere... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 Den ligger vel sammen med forsterkerdelen under gulvet i bagasjen. Helt inne ved bakseteryggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 oj.. sitter ikke dt dekselet bra fast? er en e46 touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Skru ut de blanke festedingsene som sitter i gulvet på hver side. De er skrudd fast med to Torxskuer hver. Tror det er et lite plastikkdekel over skruene. Så er det noen plastikkplugger/skruer langs plata som du ser når du tar bort gulvet over reservehjulet. Da kan du vippe opp hele plata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 jepp.. fant forsterkern, men ikke noen innganger.. hvilken spesialkontakt må jeg ha for å koble på vanlige phonoplugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... adid=97606 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 takk for det.. hehe.. men ble ikke så mye klokere da teksten var på tysk.. heh... hvordan kobler man ut tv sperra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarneb Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 sjekk www.acb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2007 takktakk... kanonbra=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Sier takk jeg og. Denne siden var jo ganske så nyttig for meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå