Gå til innhold

E46 M3 - Trondheim !

hartvix
 Share

Anbefalte innlegg

Der er det jo faenmeg bare å velge og vrake. Fin oversikt for en Estlandsk M3-bande.. Ellers absolutt interessant med lister over slike spesielle biler. Har bl.a. observert to stk E46 M3 (en cab) her i Tønsbergsområdet i det siste.

Denne listen likte jeg dårlig for å si det mildt og hadde jeg funnet min bil på en slik liste hadde jeg levert inn en politianmeldelse på stedet. Man skal/bør være forsiktig med hva og hvordan man utleverer seg selv på nettet, men hvis andre begynner å publisere deg eller din bil/hus/barn/kone (uten din godkjennelse og med synlig nummer på skiltene) er vi på ville veier. En slik praksis ville jeg absolut prøvd om holder vann ved hjelp av rettsystemet... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis en E46 coupé ihvertfall.

Denne listen likte jeg dårlig for å si det mildt og hadde jeg funnet min bil på en slik liste hadde jeg levert inn en politianmeldelse på stedet. Man skal/bør være forsiktig med hva og hvordan man utleverer seg selv på nettet, men hvis andre begynner å publisere deg eller din bil/hus/barn/kone (uten din godkjennelse og med synlig nummer på skiltene) er vi på ville veier. En slik praksis ville jeg absolut prøvd om holder vann ved hjelp av rettsystemet... :?

Husk at vi (ikke du riktig nok) er i landet hvor et offentlig organ publiserer alles skattbare inntekt og formue på nettet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de som lagde den lista der kan ikke ha tenkt mye på personvern. De kunne i det minste ha sladdet de 5 sifferne bak styrings-bokstavene.

Men som Gunnar sier, hvem skal forvente at en nordmann skal tenke så langt, da staten har gjort det til en folkerett å få vite naboens inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...