Fredrik Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Der er det jo faenmeg bare å velge og vrake. Fin oversikt for en Estlandsk M3-bande.. Ellers absolutt interessant med lister over slike spesielle biler. Har bl.a. observert to stk E46 M3 (en cab) her i Tønsbergsområdet i det siste. Denne listen likte jeg dårlig for å si det mildt og hadde jeg funnet min bil på en slik liste hadde jeg levert inn en politianmeldelse på stedet. Man skal/bør være forsiktig med hva og hvordan man utleverer seg selv på nettet, men hvis andre begynner å publisere deg eller din bil/hus/barn/kone (uten din godkjennelse og med synlig nummer på skiltene) er vi på ville veier. En slik praksis ville jeg absolut prøvd om holder vann ved hjelp av rettsystemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Det går en sølvgrå E46 M3 coupé i byen også. Står i Nordregate rett som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Det er tydeligvis en E46 coupé ihvertfall. Denne listen likte jeg dårlig for å si det mildt og hadde jeg funnet min bil på en slik liste hadde jeg levert inn en politianmeldelse på stedet. Man skal/bør være forsiktig med hva og hvordan man utleverer seg selv på nettet, men hvis andre begynner å publisere deg eller din bil/hus/barn/kone (uten din godkjennelse og med synlig nummer på skiltene) er vi på ville veier. En slik praksis ville jeg absolut prøvd om holder vann ved hjelp av rettsystemet... Husk at vi (ikke du riktig nok) er i landet hvor et offentlig organ publiserer alles skattbare inntekt og formue på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Jeg hadde blitt bra forbanna hvis noen lagde en slik oversikt på nett, med min M3 !! Hvem sin side er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Haha, de som lagde den lista der kan ikke ha tenkt mye på personvern. De kunne i det minste ha sladdet de 5 sifferne bak styrings-bokstavene. Men som Gunnar sier, hvem skal forvente at en nordmann skal tenke så langt, da staten har gjort det til en folkerett å få vite naboens inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Husk at vi (ikke du riktig nok) er i landet hvor et offentlig organ publiserer alles skattbare inntekt og formue på nettet... Ja... og den kikkermentaliteten har jeg store problemer med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå