haakon Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 ...og kan anbefale en kjøreskole i oslo området? vurderer Lundstad trafikkskole i gjøvik,men det er litt langt å reise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Jeg kjørte med Lundstad, og kan virkelig anbefale dem! Hør om en kar som heter Alf Sørhage jobber der.. Kjempe grei kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 hvor i landet holder du til da?. svein svendsen i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 tenkte ta det litt sammenhengende så blir ikke før på nyåret. skal sjekke ut svein svendsen og tungbilskolen også så får vi se. tar visst 4-5uker og koster rundt 30lapper å få denne lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Er det bare henger du skal ha, eller bil og henger? Bare stussa litt på prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 CE er vel semi-trailer tar jeg ikke helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 CE er vel semi-trailer tar jeg ikke helt feil. C= lastebil opp til 25 tonn CE= bil og henger innkl semi opptil 52 tonn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 OT men er det noen som vet va pris på C1E lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 ...og kan anbefale en kjøreskole i oslo området? vurderer Lundstad trafikkskole i gjøvik,men det er litt langt å reise. Trafikk skole senteret på Alnabru. De er veldig "ålreite". Er kjempe fornøyd med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2007 fikk anslagspris på 30 lapper da jeg har busslappen fra før.kanskje man ikke trenger så mange timer som de som kommer med fersk B lappen rett fra aetat? drar innom alnabru imorgen og sjekker litt der også. litt usikker på om jeg må ha teorikurs eller om jeg kan stikke rett på biltilsynet og avlegge teoriprøve. det gjelder forøvrig lastebil med henger opptil 52tonn. har ingen planer for øyeblikket om å kjøre lastebil,men planlegger utflytting fra oslo og må ha litt flere muligheter for jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Teorien er forsåvidt mye kl B stoff, men det som skille mest er lasteberegninen 0g veilista. Men siden du har buss fra før så vet du sikkert hva det går ut på. Syns å huske at den er en del verre på lastebil, på henger MÅ alt være riktig i regnestykket, ellers er det stryk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Trafikk skole senteret på Alnabru. De er veldig "ålreite". Er kjempe fornøyd med de. Hmm, de ligger vel i samme bygg som BMWCCN's lokale de da? Litt slitent bygg med et en oppretter i kjellern (og da stinker det lakk og løsemidler med jevne mellomrom). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå