Gjest Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Hva syns dere om denne..? Kan prisen forsvares? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... dTypeId=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Syns denne var meget fin jeg. Spesiell farge, men vet den ser bra ut i RL, så har du pengene og er forberedt på at vedlikehold og deler er betydelgi dyrere enn ved andre BMW'er, så go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Så ut som et veldig bra eksemplar da Noe som begynner å bli sjeldent desverre. Er også en 98 modell så synes ikke prisen var så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Virkelig en av de penere E36 M3 3,2 jeg har sett i Norge! Prisen er ikke så alt for gal den, sett i forhold til hva en kompis av meg betalte for en strøken E36 M3 3L med dobbelt så høy km stand. Ikke tvilt et sekund på kjøp, bortsett fra fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Helt enig i det dere skriver her, er fargen som holder litt igjen.. uaktuelt å omlakkere bilen siden det er en orginal m3.. og som sagt, er ikke mange m3`er av denne standen igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Skal du selge bilen en gang i fremtiden er det kanskje gunstig å sitte med en bil som har en mer normal farge. Ikke glem å sjekke forsikring på bilen før du kjøper. Jeg fikk opplyst at BMW M3 og ung sjåfør var en "uheldig kombinasjon" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg har vært å sett på bilen, og det er en del utgifter man må regne med som kommer i tillegg til innkjøpsprisen. Stor service, bytte alle bremser, 4 nye dekk mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 hehe.......ja, der er den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Må si att i mine øyne så er Dakar gul den ultimate M3 fargen, hvis jeg hadde fått velge så hadde gul med svart interiør vært ett absolutt første valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Gult er kult! Min menig.. Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Syns denne var meget fin jeg.Spesiell farge, men vet den ser bra ut i RL, så har du pengene og er forberedt på at vedlikehold og deler er betydelgi dyrere enn ved andre BMW'er, så go for it! hva er det som er så mye dyrere med m3 i forhold til andre e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Er vell ikke noe som er spesielt mye dyrere, bremse klosser, skiver kansje?? men bruken blir vell kansje litt tøffere og derav bytte av flere slitedeler? Men uten om det så tror jeg M3 ikke koster så mye mere å ha hvis man ikke tenker på forsikring og bensinforbruk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå