marararius Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Hva er en mdf plate? (A) Kikker etter anlegg til min E36 jeg å ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hadde hatt et lite spørsmål, lønner det seg og montere 5.25" i kickpanelet eller i selve døra? Døra må man sikkert lage plass til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 MDF er noe lignende en sponplate, men laget av veldig fint trefiber i stedet for spon for å gi den større tetthet. Er solid og holder seg mer stabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Er vel også mye bedre med tankte på resonans også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 drit i anlegg noa..sota rute istaden å ha på nokon Xenon lys. å lakka bilen din no so blir den braaaa Neeh , må ha i anlegg mann! E so drit lei denna dårlige lyden må ha skappelig lyd når du kjøyre mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ca sann... Dette er i en e34 men tror du skal få til det samme i e36. PEEENT! Men blir det ikke fort grisete ? Langt ut vil høgtaleren stikke ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 De vil stikke like langt ut som du ser på bilder.. iog med at det er side dekselet til som skal på der. dårlig forklart men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 ja , men jeg tror jeg forstår deg Men er litt skeptisk til og begynna og skjere ut der egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Kan man gjøre det samme i E36 sedan? Det var NICE ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Er nok fult mulig i e36 også. Ta av dekslene og se om du får plass til elementene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Jepp, holder på å planlegge anlegg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Eg fikk inni høgtalarane uten å lage til noe ekstra:)Så nå er det bare og kople til delefilteret og dei småe diskantane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Har du sedan? Jeg tror den plata er mye mindre i sedan? Så lurer på om det kanskje ikke blir plass.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Ca sann... Dette er i en e34 men tror du skal få til det samme i e36. PEEENT! Men blir det ikke fort grisete ? Langt ut vil høgtaleren stikke ut ? er det 17cm høytalere du har laget plass til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Eg har ikkje sedan, har coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå