tmp Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Blir vel ikke 200hk av det, vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Blir vel ikke 200hk av det, vil jeg tro... Det er vel heller ikke så langt vekke iom at det går supersprint effektanlegg hele veien + filter! det må da vel gi bortimot 8 hester, om ikke mer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 nja, litt hjelper det, men bmw har ganske effektive eksosanlegg fra før, så det er vel mest på lyden det hjelper. Lykke til med salget uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Takk for det. Stemmer att det er filter + effektanlegg hele turen ja. Så mene d ska bli minimum 8hk d.. Om itj enda mere.Har forresten bud på 60k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ingen bud over 60k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Bilen står her fortsatt. Hadde bud på 60k, men han fikk ikke solgt sin egen bil, så jeg venter fortsatt... Bud mottas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Hva skal til for å få den "godkjent"? Mange ting som må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryy Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Bremser sikkert. I vognkortet mitt står det "for- og bakstell fra 325i", kansje det kan trenges uten at jeg skal si noe sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Der har vi jo fyren som solgte meg Ufullstendig instrumenskiver og ikke gi en lyd fra seg etter på! Gi meg tilbake mine 500kr din tyv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 kjekk omtale når han skal prøve og selge no nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 kjekk omtale når han skal prøve og selge no nytt... Nei, det er ikke akkurat det! Syns du jeg burde gi han en kake for at han er uærlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninja ZX6-R Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Azeton: SKIVENE VAR KOMPLETT!! DET VAR SÅNN JEG FIKK DEM I ESKEN!! SÅ KANSKJE DU SKAL FINNE DEG NOE ANNET Å GJØRE ENN Å ØDELEGGE EN SALGSTRÅD. TA DEG EN BOLLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Skivene var slettes ikke komplett! Langt fra komplett! skru opp ditt eget speedometer og se hvor langt du kommer med det "komplette settet du solgte meg" Ødelegger ikke salgstråden. vil bare ha pengene tilbake for noen som er ubrukelig! Og du vil ikke ordne opp. ikke svarer du på pm heller. lite vits og sende flere enn 20 stk da? Du har aldri tenkt den tanke og ordne opp for deg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Tror jeg tar og bumper denne for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg