Gå til innhold

Ny bil i stallen:)

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser lovende ut den nye bilen din. Rekker du noen av modifiseringene før den 18. mai?

venter på bremseskiver foran, skiver og klosser bak fra koed, er vel rett rundt hjørne. også skal jeg hente klosser på kollevold imorgen kanskje idag:)

får ikke byttet fjører og dempere før treffet. har litt med tid og cash å gjøre, kjøpt meg leilighet så er ganske tomt i kassa for tiden. må bruke litt tid på leiligheten også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser lovende ut den nye bilen din. Rekker du noen av modifiseringene før den 18. mai?

venter på bremseskiver foran, skiver og klosser bak fra koed, er vel rett rundt hjørne. også skal jeg hente klosser på kollevold imorgen kanskje idag:)

får ikke byttet fjører og dempere før treffet. har litt med tid og cash å gjøre, kjøpt meg leilighet så er ganske tomt i kassa for tiden. må bruke litt tid på leiligheten også:)

Skjønner. Man trenger jo ikke å gjøre alt på gang heller. Litt av sjarmen er vel å ta det litt step by step.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
tja, bilen fortjener litt senk og fete felger. da blir den bra se!

jobber med å skaffe noen felger i 16" skal ikke bli veldig pimpet denne bilen. prøver å holde den mest orginal. oppgr. bremser endel:)

Ambefaler deg å kjøpe 17"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, bilen fortjener litt senk og fete felger. da blir den bra se!

jobber med å skaffe noen felger i 16" skal ikke bli veldig pimpet denne bilen. prøver å holde den mest orginal. oppgr. bremser endel:)

Ambefaler deg å kjøpe 17"

Har holdt av noen 15" krysseket felger, jeg vil ikke ha mer enn 16" på en så gammel bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette Joachim! Du får legge inn mer info når jobben er unnagjort, og redskapen er testkjørt. Husk bilder! Skrur du alt selv?

Skrur det meste selv, byttet kamrem og regrem hos Alf Lie på tirsdag.

har byttet bremser, det var latterlig lett!

kommer til å sette på de nye delene selv,

gleder meg som en liten drittunge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...