Orjan Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Flott bil!!!! Lett, er orginal freak:) men kommer til å oppgr. bremser og senke den litt, ser ut som en suv:) Godt å høre www.e30.de har jo en egen "classic" avdeling med mye fin inspirasjon http://www.e30.de/classic/cindex.htm - det enkle er ofte det beste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Ser lovende ut den nye bilen din. Rekker du noen av modifiseringene før den 18. mai? venter på bremseskiver foran, skiver og klosser bak fra koed, er vel rett rundt hjørne. også skal jeg hente klosser på kollevold imorgen kanskje idag:) får ikke byttet fjører og dempere før treffet. har litt med tid og cash å gjøre, kjøpt meg leilighet så er ganske tomt i kassa for tiden. må bruke litt tid på leiligheten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Kjempefin E30 du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Ser lovende ut den nye bilen din. Rekker du noen av modifiseringene før den 18. mai? venter på bremseskiver foran, skiver og klosser bak fra koed, er vel rett rundt hjørne. også skal jeg hente klosser på kollevold imorgen kanskje idag:) får ikke byttet fjører og dempere før treffet. har litt med tid og cash å gjøre, kjøpt meg leilighet så er ganske tomt i kassa for tiden. må bruke litt tid på leiligheten også Skjønner. Man trenger jo ikke å gjøre alt på gang heller. Litt av sjarmen er vel å ta det litt step by step. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Da er Bilsteindempere, Eibach fjærer og stabsstag, M-Tech II ratt (semsketskinn) og nye foringer bestilt:) gleder meg til pakken kommer, da blir det skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Blir bra dette Joachim! Du får legge inn mer info når jobben er unnagjort, og redskapen er testkjørt. Husk bilder! Skrur du alt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 tja, bilen fortjener litt senk og fete felger. da blir den bra se! jobber med å skaffe noen felger i 16" skal ikke bli veldig pimpet denne bilen. prøver å holde den mest orginal. oppgr. bremser endel:) Ambefaler deg å kjøpe 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 tja, bilen fortjener litt senk og fete felger. da blir den bra se! jobber med å skaffe noen felger i 16" skal ikke bli veldig pimpet denne bilen. prøver å holde den mest orginal. oppgr. bremser endel:) Ambefaler deg å kjøpe 17" Har holdt av noen 15" krysseket felger, jeg vil ikke ha mer enn 16" på en så gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Blir bra dette Joachim! Du får legge inn mer info når jobben er unnagjort, og redskapen er testkjørt. Husk bilder! Skrur du alt selv? Skrur det meste selv, byttet kamrem og regrem hos Alf Lie på tirsdag. har byttet bremser, det var latterlig lett! kommer til å sette på de nye delene selv, gleder meg som en liten drittunge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 bra prosjekt det her! og pakke sendt fra Koed idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 bra prosjekt det her! og pakke sendt fra Koed idag! Takk Bra men dyrt;) fortsatt billigere enn norske priser da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Nydelig bil! Km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Nydelig bil! Km stand? Takker 158080 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Nye deler ankommet Da blir det skruing iløpet av uken, det er Eibach fjærer og stabsstag, Bilstein sprint dempere, powerflex foringer, M-tech II ratt (semsket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Da er dempere og fjærer montert, har kjørt ca 50mil og dette virker meget bra:) bilen ser ikke ut som et høyt fjell lenger:) 40/30 senk er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå