Gå til innhold

Ny bil i stallen:)

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen gode og dårlige nyheter om bilen min.

Det som er funnet av rust er fjernet og lakket å karroseri deler er byttet der hvor skaden var.

Den M-tech 1 fronten jeg har fått passer visstnok ikke :( så den må returneres til koed. så bilen blir bygget opp igjen med orginal kjedelig front...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg synes du skal vurdere å få nye skilt på bilen Joachim. Enten det eller restaurere de du har. Ser slitne ut, spesielt bak, og det gjør at bilen ser mer sliten ut enn den er. For nå er det ikke mye galt med den bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal vurdere å få nye skilt på bilen Joachim. Enten det eller restaurere de du har. Ser slitne ut, spesielt bak, og det gjør at bilen ser mer sliten ut enn den er. For nå er det ikke mye galt med den bilen. :)

Pirke pirke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil dette, ser du har vært en tur på holmenskjærte med den også ;) Overraskende strøken ser det ut som vertfall :)

Holmenskjæret er en fin plass å ta bilder på!

Bilen er ganske strøken, fikk ingen feil på eu-kontrollen i forrige uke.

Det eneste de påpekte var høyt utslipp, men jeg har ingen katalysator så jeg har fritak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ettertraktet bil dette. hvordan fikk du fatt i den? original 325?

Dette er en orginal 325 prefacelift med 175500km på telleren idag.

Jeg kjøpte den av en eldre mann på elverum, han ville ikke ha bilen lenger fordi sønnen var 18 og holdt på med oppkjøring til lappen, han var redd for at sønnen skulle ødelegge bilen. så jeg fikk gleden av å kjøpe den for 20.000kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig ettertraktet bil dette. hvordan fikk du fatt i den? original 325?

Dette er en orginal 325 prefacelift med 175500km på telleren idag.

Jeg kjøpte den av en eldre mann på elverum, han ville ikke ha bilen lenger fordi sønnen var 18 og tok lappen, han var redd for at sønnen skulle ødelegge bilen. så jeg fikk gleden av å kjøpe den for 20.000kr :)

haha, nå har jeg hørt det og! Selge bilen slik at sønnen ikke skulle bruke den, hadde det skjedd meg hadde jeg nok blitt litt gretten :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...