Joachim Lie Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Nydelig bil. Er dine seter som du har nå strøkne da? Setene er strøkne ja, hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Noen gode og dårlige nyheter om bilen min. Det som er funnet av rust er fjernet og lakket å karroseri deler er byttet der hvor skaden var. Den M-tech 1 fronten jeg har fått passer visstnok ikke så den må returneres til koed. så bilen blir bygget opp igjen med orginal kjedelig front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Så ut som en fin E30 du får ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Så ut som en fin E30 du får ta godt vare på den Takk for det, skal legge ut noen nye bilder når jeg får tilbake bilen:) Gleder meg til å kjøre bil igjen og ikke ta det råtne T-bane systemet vi har i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Endelig er bilen hel i karosseriet igjen. Jeg vet det var på tide, men sånn går no dagan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg synes du skal vurdere å få nye skilt på bilen Joachim. Enten det eller restaurere de du har. Ser slitne ut, spesielt bak, og det gjør at bilen ser mer sliten ut enn den er. For nå er det ikke mye galt med den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg synes du skal vurdere å få nye skilt på bilen Joachim. Enten det eller restaurere de du har. Ser slitne ut, spesielt bak, og det gjør at bilen ser mer sliten ut enn den er. For nå er det ikke mye galt med den bilen. Pirke pirke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Fin bil dette, ser du har vært en tur på holmenskjærte med den også Overraskende strøken ser det ut som vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Fin bil dette, ser du har vært en tur på holmenskjærte med den også Overraskende strøken ser det ut som vertfall Holmenskjæret er en fin plass å ta bilder på! Bilen er ganske strøken, fikk ingen feil på eu-kontrollen i forrige uke. Det eneste de påpekte var høyt utslipp, men jeg har ingen katalysator så jeg har fritak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Skikkelig ettertraktet bil dette. hvordan fikk du fatt i den? original 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Pirke pirke:) Selvsagt, men det vil heve totalinntrykket på bilen. PS: Ikke begynn å pirk på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Skikkelig ettertraktet bil dette. hvordan fikk du fatt i den? original 325? Dette er en orginal 325 prefacelift med 175500km på telleren idag. Jeg kjøpte den av en eldre mann på elverum, han ville ikke ha bilen lenger fordi sønnen var 18 og holdt på med oppkjøring til lappen, han var redd for at sønnen skulle ødelegge bilen. så jeg fikk gleden av å kjøpe den for 20.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Skikkelig ettertraktet bil dette. hvordan fikk du fatt i den? original 325? Dette er en orginal 325 prefacelift med 175500km på telleren idag. Jeg kjøpte den av en eldre mann på elverum, han ville ikke ha bilen lenger fordi sønnen var 18 og tok lappen, han var redd for at sønnen skulle ødelegge bilen. så jeg fikk gleden av å kjøpe den for 20.000kr haha, nå har jeg hørt det og! Selge bilen slik at sønnen ikke skulle bruke den, hadde det skjedd meg hadde jeg nok blitt litt gretten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Nydelig! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå