Yngvejos Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Fikk tak i ny bryter som kunne sjalte mellom speilene. Og joda, det var motor i høyrespeilet også. Plug and play, og moe opp høyrespeilet med 5-56, så hadde jeg justering på begge sider. Bilen er en 88 modell 325i levert ny i Norge.
Bmw-Racer Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Synes å huske at det ikke var påbudt med speil på pasasjersiden på biler i Tyskland på den tiden. Er nok noe i det ja
Bonden Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Speilet på høyre side ble ettermontert i Norge på klargjøring er jeg ganske sikker på ,også sideblinklys på framsjærm og utvendig antenne til radio.
Yngvejos Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Speilet på høyre side ble ettermontert i Norge på klargjøring er jeg ganske sikker på ,også sideblinklys på framsjærm og utvendig antenne til radio. Så hvorfor monterte de da motorisert speil og koblet det opp uten å bytte bryter? Jeg fant en utstyrskatalog i en e30 på hoggeren, der var elektrisk justerbart speil på høyre side ekstrautstyr.
Superbeetle Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Speilet på høyre side ble ettermontert i Norge på klargjøring er jeg ganske sikker på ,også sideblinklys på framsjærm og utvendig antenne til radio. Nja....er ganske lenge siden bilene kun hadde speil på venstre siden. Har du sett en e30 med kun ett speil? Er med på sideblinklys. Utvendig antenne er da ikke påbudt? Har forresten ingen av delene å min importerte bil Men btw, mercedes w124 har ulike speil på høyre og venstre side. og kun el justering på høyre siden...
Bonden Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 Alle nye E30 kom til Norge med kun speil på venstre side ,dette ble demontert på klargjøring og det ble ettermontert speil på begge sider av en anen type .Dette ble i dag bekreftet av en jeg jobber sammen med som gjorde dette da disse var nye .
Muren Motorsport Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Alle nye E30 kom til Norge med kun speil på venstre side ,dette ble demontert på klargjøring og det ble ettermontert speil på begge sider av en anen type .Dette ble i dag bekreftet av en jeg jobber sammen med som gjorde dette da disse var nye . har enda tilgode å ha sett en bmw i tyskland med kun venstrespeil..... i etk er der og kun en type speil til e30..
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Alle nye E30 kom til Norge med kun speil på venstre side ,dette ble demontert på klargjøring og det ble ettermontert speil på begge sider av en anen type .Dette ble i dag bekreftet av en jeg jobber sammen med som gjorde dette da disse var nye . Vanskelig for å tro dette...iallefall på så nye biler! Bekreftet sier du? Er det fakta eller bare antakelser fra en "som vet mye" eks wikipedia er en slik usikker kilde....
Morty999 Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 hvilke opplysninger ligger under vin nummeret? http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi får man vite utstyr der? har ikke bmw for øyeblikket.. så jeg kan ikke sjekke. jeg prøvde den der.. fikk opp att vin nr på min e28 var en 740ia? med M62 motor og div.. hehe
E36Cab1 Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Det er noke i denne påstanden,berre sjå på Mercedes W201 og W124. De har 2 ulike speil,grunnen er visst at det ikkje var krav om speil på høgre side og i ettertid vart "klasket" på et speil der.
Peer Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 El-speila funker på begge sidene hos meg, men jeg har facelift da.. kanskje noe med det å gjøre!
Muren Motorsport Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Det er noke i denne påstanden,berre sjå på Mercedes W201 og W124. De har 2 ulike speil,grunnen er visst at det ikkje var krav om speil på høgre side og i ettertid vart "klasket" på et speil der. vasprat!
E36Cab1 Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Det er noke i denne påstanden,berre sjå på Mercedes W201 og W124. De har 2 ulike speil,grunnen er visst at det ikkje var krav om speil på høgre side og i ettertid vart "klasket" på et speil der. vasprat! Det er meget mulig,er kun rykter eg har hørt. Men er vel en grunn til at det er 2 typer speil.... Såg nett bilder av en høgre-ratta W124,den hadde det minste speilet på venstre sida
Superbeetle Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 ang w124 så har vel dette med at det ene speilet er el-justering mens det andre er manuellt. Jeg tenker iallefall at dette er grunnen til at speilene er ulike. Jeg har aldri sett noen såpass nye biler med kun ETT speil. Det burde jo være mulig å finne bilder av tyske biler på nettet. Alle e30 jeg har sett med orginale speil, har de speilene som de er levert med i Norge. At ett speil er el-justering på og et manuellt tror jeg heller har med kostnader å gjøre..
Muren Motorsport Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 audi og tulla med mindre speil på høgresida.Men elektriske er de begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå