jcvold Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 er det noen politikammer som bruker BMW i norge? enten sivilbil eller Uniformert? kom på det i dag,da jeg leste bladet "Gatebil",der de har egen spalte der folk kan sende inn bilder av sivil-politibiler de observerer.men har ikke sett noen BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 Syns jeg husker et bilde av en E60 UP-bil her på forumet for litt siden, tror det var i forbindelse med et lite treff..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2007 bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 jeg vet at jessheim hadde en feit e60 eller noe... den hadde vist endel hester farlig greier det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg var å kjørte litt i Asker/Sandvika området her i mars... så forvilla jeg meg oppi normarka (trur det hete det) der møtte jeg en svart X5 med blålys og det hele. jævlig feit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 jeg så også en drittøff svart X5 md litt kromma detaljer nederst på frontfanger og sideskjørt i asker i mars en gang. denne var parkert og jeg så blålysene i grillel og gjennom det sota glasset bak.. veit ikke om dette var en politibil eller om det kan ha vært en regjeringsbil ellerliknende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Hordaland har/hadde enn 3 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 har en rødlig E46 sivil i Trøndelag. Så den hadde tatt en stakkar på nye E39 fra Orkanger til Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Har sett 7serie E38 med blålys langs E6 v/Lillestrøm... CF-skilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 En del leger har også blålys på bilen sin, tipper 7 serien var en lege. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Politiet har flere sivilie BMW`er her i Oslo, hvertfall. Jeg har to kompiser som er i politiet ved Grønland politistasjon. Jeg har vært i garasjen der ved en anledning, og jeg tror mange hadde blitt meget overrasket over å se hva som står der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Politiet har flere sivilie BMW`er her i Oslo, hvertfall.Jeg har to kompiser som er i politiet ved Grønland politistasjon. Jeg har vært i garasjen der ved en anledning, og jeg tror mange hadde blitt meget overrasket over å se hva som står der. Fortell.. Dine bimmers frender har rett til å vite hva de har å kjempe mot Min erfaring er at man har lite å frykte hvis man har en e30 325i,men er jo greit å vite om lovens lange arm har noen kraftige maskiner som man ikke skal prøve seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Hehe... Tror du virkelig at de ikke har kraftigere maskiner enn en E30 325i?? Det kan du da ikke mene? Jeg har blandt annen blitt stoppet av en uniformert S60 T5, og den skulle vel helt greit parkere 325`en? Klart de har biler til ethvert formål. Jeg har blitt for gammel til å engasjere meg i hva slags biler politiet kjører. Jeg kjører alltid slik at jeg hvertfall ikke mister lappen. Den har jeg bruk for i jobben. Dessuten har jeg mistet lappen to ganger tidligere, så jeg tror jeg holder meg innenfor lovverket på landeveien. Kjøre fort kan man gjøre på bane. Mye tryggere er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 Gikk en hvit E34 535i med 520i merke bakpå for en del år siden i Stavanger. BN registrert. Det vet siden den stoppa meg en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 5, 2007 Share Skrevet Mai 5, 2007 trodde ikke politi hadde lov til å oppføre seg sånn.. sette 520 merke bakpå en 535. De skal ikke prøve å skape fartssituasjoner, og det synes eg de prøver på her ved å gi falsk informasjon. Hvis infoen din stemmer då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå