S.Arnesen Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 finner ikke km stand jeg. eller årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Henger meg på her.. Veldig pen bil. Den må være lakka opp igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 93 modell, km-stand er 167 000, bilen er importert i 2001 om e ikke huske helt feil, har full historikk og alt om bilen, til hver minste kvitering på alt som er gjort med den fra den var ny i orginale BMW-perm, der service kort til den første eieren ligger og alle nøkler som fulgte med! Bilen har nok vært lakka opp igjen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2007 Nydelig bil. Hvor har du fått tak i felgene? Lykke til med salget. det vet jeg ikke da de satt på bilen da jeg kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 solgt til deim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå