Nino Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 får vel stå til hjelp med bildene jeg da hansen: nærmeste bildene jeg fant nå. resten ligger på pc´n. 325icab_88: orginale nyrer passer virkelig ikke på denne bilen. dirtydicky: Skal det ikke være mest mulig brutalt eksteriør da? når man ikke har noe brutalt under panseret? hehe Oddis: Enig der bmwhans: tør ikke sier du? haha.. ja nei, tenker hansen sitter og skjelver med tanke på hvordan bilen ser ut bakifra.. not! ropa: skal se hva jeg har ifra før av bilder. men, et orginalt interiør er ikke så mye å skryte av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 syns bilen så veldig bra ut jeg, angel eyes ser litt merkelig ut mens syns det er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 synes angleeyes ser bedre ut en de orginale lampene og har ingen planer om å bytte dem,men skal montere spredere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 du tør ikke vise bilen bakfra eller? gammal bmw med angel eyes er ikke spes fint.. ser ut som den har fått sjokk.. Ja, som om det er sekundet før den besvimer liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 du tør ikke vise bilen bakfra eller? gammal bmw med angel eyes er ikke spes fint.. ser ut som den har fått sjokk.. Ja, som om det er sekundet før den besvimer liksom. Ser ut som om det er like før det "rusler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 har fått på 19"felger me 235/35 gummi,ny bakre potte og grøfte lys.bilder kommer bare j får ordna me kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 fikk ordna noen nye bilder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå