Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ser bra ut, men skal du ikke dele de?

Er jo spy å polere innimellom boltene, å hadde vært fint med noe bolter :)

Nei planen var jo hovedsaklig bare å pusse litt på de før sommeren kom, siden jeg ikke har hatt noe særlig tid til de. Men så har det balla litt på seg. Uansett bør felgene deles etter sesongen og pusses 100% opp! Inntil videre får jeg bare klare meg :D

Skrevet

Oi så mye arbeid du har laget deg med de felgene! Jeg bare satte mine på bilen jeg og det var gjort på 3-4 timer alle sammen uten at armen ble sliten ;)

Med de split felgene der så hadde jeg skrudd dem fra hverandre og spent kanten i en dreiebenk.

Ellers så vil jeg se bilder av bilen :D

Skrevet
Oi så mye arbeid du har laget deg med de felgene! Jeg bare satte mine på bilen jeg og det var gjort på 3-4 timer alle sammen uten at armen ble sliten ;)

Med de split felgene der så hadde jeg skrudd dem fra hverandre og spent kanten i en dreiebenk.

Ellers så vil jeg se bilder av bilen :D

Jeppjepp. Skulle som sagt bare pusse litt på de nå til sommeren. Men så ble det litt etter litt mer jobb! Hadde jeg hatt mer tid ville jeg delt de, lakkert opp igjen senter og skifta skruene. MEN de får vell heller bli etter sesongen.

Bilder av hele bilen kommer ganske så snart 8)

Skrevet

Kan legge inn litt bilder av vårvasken jeg har hatt. Ikke se på de utrolig lite fine "lagrings-felgene" mine :D

xbvxtyqajnl2yo5qm028.jpg

vsmc85x697r898srvsns.jpg

18uncaq908k2puj5d2a1.jpg

n7957ud2rc26l58ja85q.jpg

cqf6o8ne2yk1w9oy1lh3.jpg

g40wvfqv7zncybbev1qk.jpg

76tbdtulgu0eojfk4tye.jpg

a70d3tk1gcr4bx11quix.jpg

ij8x30b8odofbur3s3zw.jpg

9mmy68p2fzimn0ojzrzr.jpg

fqeh7x3fz2es72q0tbpo.jpg

7omucj9jlhrz7d4n6i1c.jpg

Hva syns folket??? BBS RS`ene kommer på i løpet kommende uke 8)

Skrevet

Har faktisk aldri sett den bilen der i Ålesund før, sjeldent på veienne eller?

Branslukker er vell alltids greit å ha det, men kanskje du kan kjøpe deg noen gulvmatter uten den røde kanten på? Koed har diverse greie :)

Pen bil! Helt klart en drøm å en gang eie en E30 M3 ..

Skrevet
Såg da veldig pen ut den! :) Skulle bare hatt noen Startec lykter på den!

Takk for det du :) Ikke så verst din M3 heller! Men hva er Startec lykter? Liker å holde den "orginal"..

Veldig pen bil! Likte ikke brannslukkeren helt men :wink:

Takk takk. Brannslukker må man ha i en gammel bil, så den blir :D

Har faktisk aldri sett den bilen der i Ålesund før, sjeldent på veienne eller?

Branslukker er vell alltids greit å ha det, men kanskje du kan kjøpe deg noen gulvmatter uten den røde kanten på? Koed har diverse greie :)

Pen bil! Helt klart en drøm å en gang eie en E30 M3 ..

Nei ikke så rart. Når jeg kjøpte den for 3 år siden var den gått 173 000km, idag har den bikket 183 000 tror jeg! Slik blir det når den står vinterlagret halve året og ellers ikke blir så mye brukt som den kanskje burde.

De fæle gulvmattene skal vekk snarest mulig!

Skrevet

Startec er slike jeg har på min ;) Bare litt synd dem ikke lager de lengre. Er en ny type mørke nå, men de er så "glossy"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...