Eksos Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 De nye kan nesten ikke hives på en slik bil, de oser kina i lang vei! Hadde slike på min, bytta de ut i originale, og nå i startec
///Martin Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Startec er slike jeg har på min Bare litt synd dem ikke lager de lengre. Er en ny type mørke nå, men de er så "glossy" Ja skulle hatt sånne, men som du sa er de svært vanskelig å oppdrive da de ikke er i produksjon lenger Hadde på noen mørke for en stund tilbake, men det så alt for uorginalt ut! Så akkurat nå er jeg ganske fornøyd med de orginale
///Martin Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av hvordan gullet mitt har det nå Skal finne en "location" til å ta noen sikkelige bilder en dag med et sikkelig kamera! Men her er iallefall noen UTEN SENTERDEKSELENE MED DEKSELENE VASKA BAGASJEROMMET STØVSUGDE DET STØVSUGDE INNE I COUPEN
Jeppe1234 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Møtte deg i første lysrysset inn til Ålesund i forgårs. Herlig bil
///Martin Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Møtte deg i første lysrysset inn til Ålesund i forgårs. Herlig bil Takk for det
Eksos Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Så ikke dumt ut det her Har fortsatt ikke spotta bilen, enda jeg kjører fram og tilbake i ålesund by flere timer hver dag, kanskje imårra? (om du skal møte meg, rød stor sprinter med jetpak dekaler)
///Martin Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Så ikke dumt ut det her Har fortsatt ikke spotta bilen, enda jeg kjører fram og tilbake i ålesund by flere timer hver dag, kanskje imårra?(om du skal møte meg, rød stor sprinter med jetpak dekaler) Gode ting kommer i små posjoner vet du Neida jeg bruker farte rundt om i byen når jeg har fri, så det er bare å holde øynene oppe.
///Martin Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 BBS RS er så rett på E30 M3 Jepp, syns det er PERFEKT på E30 M3 Veldig fornøyd nå, men mangler fortsatt det ene senterdekselet da
///Martin Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 Chrom nyrer og sølv senter next? x2 Nei takk
///Martin Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 x2;) Er det noen treff i nærmeste fremtid her i området?
///Martin Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Monterte ny girkule og mansjett igår(endelig)! Ble veldig bra men klarte ike ta bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå