Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De nye kan nesten ikke hives på en slik bil, de oser kina i lang vei! Hadde slike på min, bytta de ut i originale, og nå i startec :)

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Startec er slike jeg har på min ;) Bare litt synd dem ikke lager de lengre. Er en ny type mørke nå, men de er så "glossy"

Ja skulle hatt sånne, men som du sa er de svært vanskelig å oppdrive da de ikke er i produksjon lenger :? Hadde på noen mørke for en stund tilbake, men det så alt for uorginalt ut! Så akkurat nå er jeg ganske fornøyd med de orginale :D

• 1 month later...
Skrevet

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av hvordan gullet mitt har det nå :D Skal finne en "location" til å ta noen sikkelige bilder en dag med et sikkelig kamera! Men her er iallefall noen

UTEN SENTERDEKSELENE

dazlolb33fnzc5nrryz3.jpg

MED DEKSELENE

rgp5mrcxrgx2munmn90o.jpg

kqgt7b2xxq4x62o1bo5d.jpg

n7gqr3muz6kvryx5ltxo.jpg

VASKA BAGASJEROMMET

25gh2hx1qsu3bd23uyct.jpg

STØVSUGDE DET

k613gpbw2f7owvjojrc4.jpg

STØVSUGDE INNE I COUPEN

h97keeie0ab2p7eml6gj.jpg

Skrevet

Så ikke dumt ut det her ;) Har fortsatt ikke spotta bilen, enda jeg kjører fram og tilbake i ålesund by flere timer hver dag, kanskje imårra?

(om du skal møte meg, rød stor sprinter med jetpak dekaler)

Skrevet
Så ikke dumt ut det her ;) Har fortsatt ikke spotta bilen, enda jeg kjører fram og tilbake i ålesund by flere timer hver dag, kanskje imårra?

(om du skal møte meg, rød stor sprinter med jetpak dekaler)

Gode ting kommer i små posjoner vet du :) Neida jeg bruker farte rundt om i byen når jeg har fri, så det er bare å holde øynene oppe.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...