mudbug Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Hei! Går det an å bytte ut de gamle Grøftelys/tåkelys fra e39 2000 modell til nye type (runde form som 2002 modell). Takk for svar Mudbug! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Det er en annen festeanordning i fangeren etter 09/00, men alt går selvsagt an på et vis, spørs hvor mye du vil legge i det og hvor fint det blir... Bolt-on er det ihvertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Det er en annen festeanordning som Eirik3 sier. I tillegg er passformen helt forskjellig. Forsøkte å finne noen bilder for å vise det, men det var visst ikke så lett å finne bilder i samme vinkel E39 96-2000 E39 2001 ---> E39 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 De har helt andre fester ja, så da må du evt mikse noe selv. Blir litt arbeid ut av det med andre ord. Du kan jo evt vurdere å bytte hele frontfangeren til facelift-fanger eller M-tech fanger, men da snakker vi jo om en høyere prisklasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Jeg har en 97 modell, med den firkantete utgaven av tåkelystet. Hvordan bytter jeg pære? Hva må demonteres? Eller hvordan popper jeg den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 Her er det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Men hvordan kommer jeg til de 2 skruene? Jeg må vel ta vekk plasdekselet, men klarer virkelig ikke å skjønner hvordan. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Har dere ikke strips sørom dovre? Brukes til det meste her i Trøndelag. Om du har strips og tape fikser du det utroligste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
broderaron Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Men hvordan kommer jeg til de 2 skruene?Jeg må vel ta vekk plasdekselet, men klarer virkelig ikke å skjønner hvordan. Noen som vet? ja du må av med dekselet ved siden av tåkelyset, er vel et slags "luftinntakdeksel". på e39 er det festet med noen klips som må dras ut med skrutrekker, så drar du dekselet av rett forover. Da kommer du til de to skruene som tåkelyset er festet med. Når disse er fjernet løsner lykta og det er bare å hekte den løs. (den er vel bare hektet fast i bakkant, hvis jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Låner bare denne tråden litt,har montert m-fanger foran på min e39 å jeg hadde tåkelys før men skulle montere de runde nå så passer ikke kontakten som ligge frem!! Stemmer dette eller er dette noe forrige eier har jallet med? Eventuelt link til overgang som kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Fant ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Hva ble gjort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Hva ble gjort da? Bytt til HB4 kontakt nr. 5 på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Låner tråden litt jeg også. Jeg har e39 uten grøftelys, så hvis jeg skal ha det så må jeg ha lykter og bryter, eller er det noe annet jeg trenger også som ikke ligger klart? evt. releer e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Kun lykter og bryter. Alt ligger klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå